تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: دوشنبه، 28 دیماه 1388  

 

هدست‌های بلوتوثی هوشمند و شخصی می‌شوند

 
 

نرم‌افزار جدیدی از سوی Aliph عرضه شده که به کاربران امکان می‌دهد به‌صورت آنلاین به به‌روزرسانی و سفارش‌سازی هدست‌های بلوتوثی Jawbone بپردازند.  

 
 

نرم‌افزار جدیدی از سوی Aliph عرضه شده که به کاربران امکان می‌دهد به‌صورت آنلاین به به‌روزرسانی و سفارش‌سازی هدست‌های بلوتوثی Jawbone بپردازند.

به گزارش ایسنا، سفارشی‌سازی هدست بلوتوث برای کاربران سال‌ها به انتخاب هدفون و قلاب پشت گوش برای جاگرفتن مناسب آن در گوش محدود بود اما کاربران هدست بلوتوثی Jawbone از طریق پلت‌فرم نرم‌افزاری جدیدی به نام «مای تاک» از این پس گزینه‌های بیش‌تری از جمله انتخاب صداها، زبان‌ها و سرویس‌های خارجی خواهند داشت.

شرکت مستقر در سانفرانسیسکوی Aliph که صاحب برند Jawbone است، قصد دارد فروشش را بالا برده و دستگاههایش را به عنوان راهی برای ارتباط با مجموعه گسترده از دستگاه‌های بلوتوثی در آینده معرفی کند.

طبق اعلام محققان NPD، برند Jawbone در 11 ماهه اول سال 2009 برند هدست شماره سه پرفروش آمریکا پس از موتورولا و پلانترونیکس است.

به گفته مدیر اجرایی Aliph، بلوتوث فرصت بزرگ‌تری از GPS، 3G یا وای فای بوده اما بسیار کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.

این شرکت که بیش از یک سال برای بهبود جدیدترین محصولش «پرایم» و جذاب‌تر کردن بلوتوث وقت صرف کرد، نرم‌افزار «مای تاک» و هدست کوچک‌تر و سبک‌تر «آیکون» را که کار کردن آن راحت‌تر از مدل‌های قبلی است، به عنوان راه کار عرضه کرد.

«آیکون» که در شش طرح با نا‌م‌های متفاوت عرضه می‌شود، به امکان تشخیص تماس گیرندگان و تایید فرمان‌هایی مانند تماس دوباره و هشدار در مورد وضعیت باتری مجهز است و در ابتدا در فروشگاه‌های وریزون و وب سایت Aliph به قیمت صد دلار به فروش می‌رود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed