تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وب‌سایت

تاریخ ارسال: شنبه، 26 دیماه 1388  

 

مرتضی طلایی: «خبر»، «بت عیاری» است که هر لحظه به شکلی و لباسی در می‌آید

 
 

مرتضی طلایی با اشاره به آغاز به کار سایت جدید خود گفت: آتی نیوز با هدف اطلاع رسانی شفاف حول محور منویات مقام معظم رهبری آغاز به کار کرده است. 

 
 

خبرگزاری فارس - مرتضی طلایی با اشاره به آغاز به کار سایت جدید خود گفت: آتی نیوز با هدف اطلاع رسانی شفاف حول محور منویات مقام معظم رهبری آغاز به کار کرده است.

مرتضی طلایی در گفت‌وگو با فارس گفت: در فراز و نشیب تاریخ طولانی زندگی انسان بر کره خاکی، یکی از مسائلی که همواره در اذهان وجود داشته و راه های گوناگونی برای پاسخ گویی به آن آزموده شده خبر و خبر رسانی است.

مدیر سایت خبری آتی نیوز با بیان اینکه "خبر"، "بت عیاری" است که هر لحظه به شکلی و لباسی در می آید ادامه داد: از خصوصیات دوران معاصر ظهور و بروز این فن به عنوان مبلغ و یا توجیه گر ایدئولوژی های گوناگون در صحنه های جهانی بوده است.

وی با اشاره به گسترش وسایل ارتباط جمعی و شیوه های نوین اطلاع رسانی گفت: جهان جدید با استخدام فناوری، آنچنان بر سرعت اطلاع رسانی افزوده که وسعت زمین در بستر سرعت این جریان کوچک و کوچکتر شده، و فاصله میان منبع خبر و مخاطب به عددی نزدیک به صفر هدایت شده است.

مدیر سابق سایت خبری فردا ادامه داد: کم رنگ شدن رسانه های مکتوب و صعود مقاومت ناپذیر رسانه های مجازی در هرم اولویت‏های مخاطبان یکی دیگر از خروجی های این واقعیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه " آتی نیوز " همزمان با عید غدیر خم در فضای مجازی متولد شد به تشریح برخی از اهداف این سایت خبری اشاره کرد و گفت: به لطف خدا و همکاری اعضای تیم خبری آتی قصد داریم در این سایت به تبیین اصول و مبانی انقلاب اسلامی، کشور و ملت، با رویکرد تقویت و توسعه‌ انسجام و امنیت ملی بپردازیم.

مدیر مسئول سایت خبر ی آتی نیوز، گسترش نشاط و امید در جامعه را یکی دیگر از اهداف رسات خبری خود دانست و افزود: مسیر تیم خبری آتی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف حول محور منویات رهبری می باشد.

وی ادامه داد چراکه از نگاه من شاخص اندازه‌گیری صحت گفتار، نوشتار و اعمال ما، ولایت است. باید براساس این معیار بسنجیم و ببینیم.

طلایی همچنین تاکید کرد: مسیر و هدف آتی نیوز ایجاد و تقویت یکپارچگی و یکدلی در کشور می باشد نه مسیری که با دامن زدن به اختلافات باعث خوشحالی دشمن و نا امیدی مردم شود.

رییس پلیس اسبق تهران بزرگ در ادامه تشریح کرد: این مجموعه خبری براین باور و اعتقاد است که توجه به نیاز مخاطب برای اطلاع رسانی شایسته، بدور از تعارفات و سانسورهای غیرضروری، باعنایت به خطوط قرمز ملی، قانونی و اخلاقی، باتوجه تام و تمام به انتقال خواست های مردم در فضایی آرام و بدور از تنش و باسعی تمام برای ایجاد وحدت و وفاق میان همه قدم بردارد.

وی گفت: ما قصد داریم تا در کنار همه رسانه های حاضر در فضای مجازی، جهد وجد خود را برای نقد دلسوزانه، به قصد اصلاح رویه ها و روندهای موجود معطوف کنیم.

طلایی ادامه داد: تشویق جلوهای مثبت خدمت همه مجموعه ها و افراد خدمتگزار، انتقال دغدغه ها و خواست های مردم درقالب های خبری ، دفاع از آرمانهای انقلاب، امام و رهبری، انطباق حداکثری بامنافع ملی به جای اشخاص، تلاش برای تمسک به شاخص هاواصول به جای مصادیق ،تلاش حداکثری برای دفاع از ارکان و اندیشه مردم سالاری دینی و حدود و ثغور آن بدون ذره ای کاستی ،پیروی از قانون و تلاش برای ایجاد وحدت ،همدلی و اعتماد سیاست هایی است که انشاالله و به لطف پروردگار سرمشق کاری تیم خبری آتی نیوز می باشد.

طلایی در پایان با بیان اینکه سایت خبری آتی نیوز متعلق به تمامی جریانات خبری کشور است افزود: "آتی نیوز " به فضل خدا و دعا و همت شما مخاطبان عزیز چشم به آتیه ای روشن و غرورآفرین برای ایران عزیز دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed