تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: جمعه، 25 دیماه 1388  

 

۳۰ درصد والدین از جزئیات بازی‌های رایانه‌ای کودکان خود مطلع نیستند

 
 

بررسی جدید شرکت Activision از بزرگترین عرضه کننده بازی‌های رایانه‌ای در جهان نشان داد، 30 درصد والدین از جزئیات بازی‌های رایانه‌ای که در اختیار کودکانشان است، اطلاع ندارند و نمی‌دانند که فرزندانشان چه بازی‌هایی را خریداری می‌کنند.  

 
 

بررسی جدید شرکت Activision از بزرگترین عرضه کننده بازی‌های رایانه‌ای در جهان نشان داد، 30 درصد والدین از جزئیات بازی‌های رایانه‌ای که در اختیار کودکانشان است، اطلاع ندارند و نمی‌دانند که فرزندانشان چه بازی‌هایی را خریداری می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، در این بررسی گروه شرکت‌های هریسون نیز حضور داشت و در آن دو گروه والدین و کودکان حضور داشتند.

این بررسی نشان داد، 82 درصد والدین و 75 درصد کودکان با سیستم‌ کنترل بازی‌های رایانه‌ای موافق بوده‌اند.

گفته می‌شود 70 درصد والدین شرکت‌کننده در این تحقیق به‌طور دقیق و با توجه کامل، جریان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای توسط کودکان خود را زیر نظر داشته‌اند و 62 درصد والدین پیش از خرید بازی مناسب برای فرزند خود تحقیق و بررسی عملی انجام داده‌اند.

این بررسی نشان داده است که بازی‌های رایانه‌ای این روزها بسیار به اعضای خانواده نزدیک شده‌اند و با آن‌ها سازگاری دارند. طبق آمارهای منتشر شده، 76 درصد والدین اعلام کرده‌اند که بازی بخشی از سرگرمی‌های خانواده آن‌ها محسوب می‌شود و آن‌ها با بازی‌های رایانه‌ای بسیار احساس راحتی و نزدیکی می‌کنند.

علاوه بر این، 63 درصد والدینی که فرزندان آن‌ها از بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند اظهار داشته‌اند که خود آن‌ها نیز سراغ بازی‌های رایانه‌ای می‌روند. این رقم در والدین زیر 35 سال 83 درصد محاسبه شده است. در مجموع، 52 درصد زمانی که والدین برای انجام بازی‌های رایانه‌ای صرف می‌کنند، در کنار کودکانشان سپری می‌شود.

در این تحقیق بیش از 1200 نفر از والدین و کودک بین سنین 6 تا 44 سال حضور داشتند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed