تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: سه شنبه، 22 دیماه 1388  

 

تلویزیون و نوت‌بوک‌؛ محبوب‌ترین کالاهای الکترونیکی

 
 

با تداوم جریان بحران اقتصادی فروش محصولات در هفته‌های پایانی سال گذشته میلادی کاهش یافت و شرکت تحقیقاتی NPD Group اعلام کرد در این مدت، مجموع فروش محصولات نسبت به دوره زمانی مشابه سال قبل با کاهش یک درصدی مواجه شده است. 

 
 

با تداوم جریان بحران اقتصادی فروش محصولات در هفته‌های پایانی سال گذشته میلادی کاهش یافت و شرکت تحقیقاتی NPD Group اعلام کرد در این مدت، مجموع فروش محصولات نسبت به دوره زمانی مشابه سال قبل با کاهش یک درصدی مواجه شده است.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، در 5 هفته پایان سال 2009 میلادی که مهم‌ترین فصل فروش محصولات در تمام سال محسوب می‌شود، درآمد کلی حاصل از این فروش با کاهش یک درصدی نسبت به سال قبل 8/10 میلیارد دلار محاسبه شد.

کارشناسان اعلام کردند که در سال 2008 میلادی نیز این جریان با کاهش 6 درصدی نسبت به سال قبل از آن همراه بود.

"استیفن بیکر " از تحلیلگران مرکز NPD اعلام کرد: در پایان سال 2009 میلادی شاهد کاهش پویایی در بازار بودیم. از روز "جمعه سیاه " که مربوط به آخرین جمعه ماه نوامبر می‌شود و فروش پایان سال میلادی از آن روز آغاز می‌شود، شاهد کاهش تمایل مردم برای خرید پایان سال بودیم.

از بین محصولات الکترونیکی فروخته شده در این دوره زمانی، لپ‌تاپ‌ها و دوربین‌های دیجیتالی ارزان‌قیمت مبتنی بر حافظه‌های فلش بیشترین محبوبیت را داشتند و فروش آن‌ها نسبت به دیگر محصولات الکترونیکی و دیجیتالی بیشتر بود.

در این دوره زمانی مجموع فروش محصولات الکترونیکی نسبت به مدت مشابه سال 2008 میلادی با کاهش 12 درصدی مواجه شد.

کارشناسان اعلام کردند درآمد حاصل از فروش محصولات الکترونیکی و دیجیتالی، 41 درصد به تلویزیون‌های تخت و رایانه‌های شخصی اختصاص یافته است.

در این مدت از فروش دستگاه‌های چندرسانه‌ای قابل حمل نیز کاسته شد، اما کارشناسان اعلام کردند این محصولات همچنان محبوبیت خود را بین کاربران حفظ کرده‌اند.

بیکر در توضیحات خود اعلام کرد: تلویزیون‌های تخت نتوانستند در این مدت رضایت تولیدکنندگان را جلب کنند، زیرا از قیمت آن‌ها کاسته شده بود. اما در این میان، فروش رایانه‌های شخصی همراه و دوربین‌های دییجتالی باعث افزایش رضایت تولیدکنندگان آن‌ها شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed