تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: سه شنبه، 22 دیماه 1388  

 

تکنولوژی‌های جدید برای گوشی‌ آی‌فون: باتری خورشیدی، مچ‌بندهای نگهدارنده، راندن هلی‌کوپتر

 
 

نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی لاس وگاس که از 7 تا 11 ژانویه برگزار می شود پذیرای بیش از 20 هزار محصول نوآورانه جدید در عرضه فناوریهای نوین است و در این میان هلی کوپتری که با آی- فن هدایت می شود با استقبال زیادی مواجه شده است. 

 
 

خبرگزاری مهر - نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی لاس وگاس که از 7 تا 11 ژانویه برگزار می شود پذیرای بیش از 20 هزار محصول نوآورانه جدید در عرضه فناوریهای نوین است و در این میان هلی کوپتری که با آی- فن هدایت می شود با استقبال زیادی مواجه شده است.

صدها و صدها رایانه قابل حمل، لپ تاپ، نوت بوک، نت بوک، کتابهای الکترونیک و تلفنهای همراه هوشمند در CES 2010 به معرض دید علاقه مندگان محصولات الکترونیک مصرفی گذاشته شده است.

رایانه‌های قابل حمل

در نمایشگاه امسال، بیشترین توجه به IdeaPad U1 Hybrid محصول جدید "لنوو" معطوف شده است. این نت بوک جدید قادر است از طرف صفحه نمایشگر جدا شده و به این ترتیب تبدیل به یک Tablet واقعی شود.

همچنین محصول جدید سونی با عنوان Vaio W Netbook یک لپ تاپ کوچک سبز با نمایشگر 10 اینچی است. این محصول از موادی ساخته شده است که از CD های قدیمی بازیافت شده به دست آمده اند.

در راس "رایانه های قابل حمل فوق العاده" یک محصول HP قرار گرفته است. این محصول جدید، یک اسمارت بوک (کتاب الکترونیک هوشمند) با پردازشگر Arm و برخوردار از سیستم عامل آندروئید گوگل است. قیمت این محصول استثنائی تنها در حدود 200 یورو است.

M11x محصول جدید Alienware نوت بوکی با نمایشگر 6/11 اینچی است که باتری آن تا 6 ساعت کار می کند. قیمت این محصول که از بهار آینده وارد بازار می شود در حدود 800 یورو است.

از رایانه های قابل حمل گران قیمت به نمایش در آمده در این نمایشگاه می توان به 701 Jewelry HTPC محصول Moneual اشاره کرد. بخشهایی از این رایانه دستی از جنس طلا است و در آن بیش از 3 هزار و 500 کریستال مارک Swarovski به کار رفته است. قیمت این محصول بیش از 30 هزار یورو است.

علاوه بر رایانه های قابل حمل در نمایشگاه CES رایانه هایی عرضه شده اند که از نوع "همه در یک" (all-in-one) هستند. نمایشگر این رایانه های چندعملکردی یکپارچه لمسی بوده و برپایه سیستم عامل ویندوز 7 قرار دارند. برخی از این محصولات بسیار زیبا هستند اما شکل و نحوه استفاده متفاوت آنها از رایانه های رومیزی عادی است. یکی از این مدل رایانه ها Projector Pc محصول شرکت Msi است. این رایانه یک دستگاه رومیزی با اتصال به یک پروژکتور با کیفیت تصویر بالا است. این ابزار که مصارف کاملا حرفه ای دارد، دستگاهی مناسب برای برگزاری جلسات است. این محصول تا پایان سال جاری وارد بازار می شود.

در بخش کتابهای الکترونیک می توان به QUE محصول "پلاستیک لاجیک"، کیندل جدید آمازون، enTourage Edge و Skiff Reader محصول سونی اشاره کرد.

Skiff Reader با صفحه نمایشگر 5/11 اینچی ابزاری مناسب برای خواندن روزنامه های در فرمت دیجیتال است درحالی که enTourage Edge که قیمت آن کمتر از 400 یورو خواهد بود بیشتر مصارف دانشگاهی و مدرسه ای دارد.

تلفن‌های همراه

تلفنهای همراه در نمایشگاه لاس وگاس فضایی وسیع را به خود اختصاص داده اند. در حقیقت در این بخش است که نوآوریها و تازه ها به خوبی خود را نشان می دهند.

از میان این تازه ها، تلفن همراه "نکسوس-1" محصول گوگل و Lotus Elite محصول ال. جی بیش از همه رخ می نمایند. Lotus Elite تلفن همراه هوشمند تاشو با صفحه نمایشگر خارجی است.

در این نمایشگاه اپل نیز با "آی- فن" قدیمی خود حضور دارد و در کنار این شرکت، تولیدکنندگان لوازم جانبی محصولات الکترونیک نیز دیده می شوند که محصولات وابسته به "آی- فن" را به معرض دید گذاشته اند. از جمله این محصولات می توان به باتریهای خورشیدی ویژه آی- فن و مچ بندهای "آی- فن نگهدار" اشاره کرد.

اما یکی از جذاب ترین وابستگیها از نوع "آی- فن"، هلی کوپتر چهار ملخی است که از پلاستیک و کربن ساخته شده و مجهز به دو دوربین است. این هلی کوپتر از طریق شبکه‌های بی‌سیم مستقیما توسط آی- فن هدایت می شود.

تلویزیون‌های سه بعدی

در این نمایشگاه تلویزیونهای جدیدی از سوی تولیدکنندگان بزرگ دنیا به معرض دید گذاشته شده اند که بسیاری از آنها تلویزیونهای سه بعدی هستند. برای مثال PNC7000 محصول سامسونگ، یک تلویزیون پلاسما است که ضخامت تنها 35 میلیمتر است. اما رکورد باریکترین تلویزیون عرضه شده در نمایشگاه لاس وگاس متعلق به "ال.سی.دی" محصول "ال.جی" است که ضخامت آن تنها 6/2 میلیمتر و وزن آن تنها 4 کیلوگرم است. این تلویزیون استثنائی در حقیقت یک پوستر سه بعدی است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed