تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دولت الکترونیکی

تاریخ ارسال: شنبه، 19 دیماه 1388  

 

«فرمول محاسبه تعداد کاربران اینترنت ایران باید تغییر کند»

 
 

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ایران با اشاره به تغییر نیازهای ترافیکی کاربران گفت: در طول برنامه چهارم توسعه، نیازهای ترافیکی کاربران اینترنت ایران تغییر بسیاری داشته و بر همین اساس باید نحوه محاسبه تعداد کاربران نیز تغییر کند. 

 
 

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ایران با اشاره به تغییر نیازهای ترافیکی کاربران گفت: در طول برنامه چهارم توسعه، نیازهای ترافیکی کاربران اینترنت ایران تغییر بسیاری داشته و بر همین اساس باید نحوه محاسبه تعداد کاربران نیز تغییر کند.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید مهدیون با اشاره به تغییر نیازهای ترافیکی کاربران اینترنت در ایران اظهار داشت: متناسب با تغییرات فنآوری و همچنین تغییر نیاز ترافیکی کاربران باید فرمول محاسبه تعداد کاربران اینترنتی نیز به روز شود.

وی افزود: از آنجا که در آغاز برنامه چهارم، بیشترین میزان استفاده از اینترنت از طریق ISP ها صورت می گرفت، پارامترهای رفتاری کاربران بر اساس فرمولی که با ملاک قرار گرفتن ISP ها استخراج شده بود، مورد سنجش قرار می گرفت.

مهدیون با بیان این مطلب که فرمول استخراج شده در سال 83 بر مبنای ترافیک 5 سال پیش تدوین شده، تصریح کرد: با توجه به روش های جدید دسترسی و همچنین تغییر ترافیک کاربران باید عوامل دیگری برای تعیین کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: ایجاد تعداد زیادی هاست (Host) در داخل، و همچنین ایجاد شبکه های اجتماعی جدید از دیگر پارامترهایی محسوب می شوند که در طول برنامه چهارم به وجود آمده و در فرمول قبلی جایی برای آن در نظر گرفته نشده بود.

وی تاکید کرد: بر همین اساس و به منظور استخراج فرمول جدید، معتقد شده تا به کمک نهادهای علمی، فرمول جدید بر اساس شاخصه ها و پارامترهای قابل اندازه گیری تعریف و ارایه شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed