تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: جمعه، 18 دیماه 1388  

 

۳۸ میلیون خانواده در آمریکا حداقل چهار گیرنده تلویزیونی دارند

 
 

شرکت تحقیقاتی Nielsen پس از انجام بررسی گسترده روی مردم آمریکا در نوامبر 2009 اعلام کرد میزان استفاده از گیرنده‌های تلویزیونی نسبت به سال‌های قبل بسیار افزایش یافته است.  

 
 

شرکت تحقیقاتی Nielsen پس از انجام بررسی گسترده روی مردم آمریکا در نوامبر 2009 اعلام کرد میزان استفاده از گیرنده‌های تلویزیونی نسبت به سال‌های قبل بسیار افزایش یافته است.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، این شرکت تحقیقاتی در پایان بررسی‌های خود دریافت که هم‌اکنون 9/29 درصد از مردم آمریکا در منازل خود دست‌کم چهار گیرنده تلویزیونی دارند و بر این اساس می‌توان گفت که یک‌سوم از 115 میلیون خانواده در این کشور صاحب 4 گیرنده تلویزیونی هستند.

این بررسی نشان داده است که 1/25 درصد از خانواده‌های آمریکایی صاحب 3 تلویزیون، 3/28 درصد صاحب 2 دستگاه تلویزیون و 7/16 درصد صاحب یک گیرنده تلویزیونی هستند.

شرکت تحقیقاتی Nielsen در گزارش مربوط به بررسی اخیر خود اظهار داشته است که هم‌اکنون 6/103 میلیون خانه در آمریکا برنامه‌های تلویزیونی را از طریق خطوط کابلی یا ماهواره‌ای دریافت می‌کنند و بیش از 51 میلیون خانه در آمریکا مجهز به کابل‌های دیجیتالی هستند.

علاوه بر این، 4/47 میلیون خانه آمریکایی نیز از کابل‌های HD استفاده می‌کنند و برنامه‌های تلویزیونی را با بهترین کیفیت در اختیار می‌گیرند.

گزارش شرکت تحقیقاتی Nielsen همچنین بر آن است که مردم آمریکا در حال کنار گذاشتن سیستم‌های سنتی و قدیمی الکترونیکی و دیجیتالی و جایگزین کردن آن‌ها با سیستم‌های جدید هستند.

در حال حاضر 8/75 میلیون دستگاه پخش CD در خانه‌های آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد که این رقم کاهش 10 درصدی میزان استفاده از این دستگاه‌ها را نسبت به سال 2007 نشان می‌دهد. علاوه بر این، در حال حاضر 101 میلیون دستگاه پخش دیسک‌های DVD در خانه‌های آمریکایی‌ها موجود است که این رقم نیز گویای رشد یک درصدی استفاده از این دستگاه‌ها نسبت به سال 2007 است.

شرکت تحقیقاتی Nielsen در ادامه اعلام کرده است که 99 درصد مردم آمریکا برنامه‌های ویدیویی مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا می‌کنند. هر یک فرد آمریکایی به‌طور میانگین هفته‌ای 5/31 ساعت برنامه تلویزیونی و ویدیویی تماشا می‌کند و در این میان، کودکان بین سنین 6 تا 11 سال هفته‌ای 28 ساعت تلویزیون می‌بینند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed