سایت خبری اجتماعی دیگ با هدف فراهم کردن نتایج فوری برای کاربران، لحاظ کردن بهروزرسانیها از توییتر و فیس بوک به صفحههای خود را بررسی میکند.
به گزارش ایسنا، دیگ که ماه گذشته پنج ساله شد، وبسایت خبری اجتماعی است که در آن محبوبترین اخبار ارسال شده توسط کاربران بر اساس رایهای معروف به دیگ در صفحه خانگی این سایت قرار می گیرند.
این سایت پیش از این به محتوای ارسال شده توسط کاربران متکی بوده اما با رشد گرایش برای ارایه بهروزرسانیهای فوری سایتهای شبکه اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک، سرویس دیگ نیز در حال بررسی توسعه دسترسی خود است.
کوین رز، بنیانگذار سایت دیگ، طی 12 ماه گذشته به کندی در حال توسعه این سایت بوده و پلتفرم تبلیغاتی نوآورانهای را راهاندازی و موضوعات مورد گرایش را اضافه کرده تا سرعت دسترسی به اخبار جالب را برای کاربران افزایش دهد.
جستوجوی فوری به یکی از بزرگترین موضوعات در پایان سال گذشته میلادی تبدیل شد و موتورهای جستوجوی بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت برای افزودن بهروزرسانیهای توییتر، فیس بوک و مای اسپیس به صفحاتشان تعجیل کردند.