تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 15 دیماه 1388  

 

نخست وزیر ژاپن به جمع کاربران توییتر پیوست

 
 

یوکیو هاتویاما، نخست وزیر ژاپن وبلاگی را ایجاد کرده و استفاده از توییتر را در سال جدید میلادی به‌منظور ارتباط بیش‌تر با مردم آغاز کرد.  

 
 

یوکیو هاتویاما، نخست وزیر ژاپن وبلاگی را ایجاد کرده و استفاده از توییتر را در سال جدید میلادی به‌منظور ارتباط بیش‌تر با مردم آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، هاتویاما از سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر و وبلاگ خود به زبان ژاپنی استفاده می‌کند.

نخست وزیر ژاپن در نخستین پیام توییتی با تبریک سال نو تاکید کرد که این مطالب توسط خودش نوشته می‌شود و قصد دارد روزانه و تا زمانی که عادت کند، یک پیام توییت ارسال کند.

این دولتمرد ژاپنی که شاهد کاهش محبوبیت کابینه خود در میان مردم کشورش بوده، در وبلاگش با نام هاتو کافه، خواهان از بین رفتن شکاف میان مردم و سیاستمداران شده است.

فعالیت سیاسی اینترنتی در ژاپن به ندرت مشاهده می‌شود زیرا قوانین این کشور تبلیغات در اینترنت را در آستانه برگزاری انتخابات ملی ممنوع کرده است.

اما سیاستمداران جوان به تازگی وبلاگ راه‌اندازی کرده و از توییتر استفاده می کنند، به طوری که وزیر ارتباطات ژاپن اظهار کرده است: دولت این کشور ممکن است رفع این ممنوعیت را مورد بررسی قرار دهد.

شرکت توییتر که سرویس میکرووبلاگ‌نویسی آن در سراسر جهان ده‌ها میلیون کاربر دارد و به اعضا امکان می‌دهد پیام‌هایی در 140 کاراکتر یا کمتر به یکدیگر ارسال کنند، سرویس ژاپنی زبانش را در ماه آوریل 2008 راه‌اندازی کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed