تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: سه شنبه، 15 دیماه 1388  

 

سینما پس از ۷ سال از دی.‌وی‌.دی پیشی گرفت

 
 

در سال 2009 برای اولین بار پس از سال 2002 خرید بلیت و حضور در سینما برای مشاهده فیلم های سینمایی از میزان خرید دی.وی.دی فیلم پیشی گرفت.  

 
 

در سال 2009 برای اولین بار پس از سال 2002 خرید بلیت و حضور در سینما برای مشاهده فیلم های سینمایی از میزان خرید دی.وی.دی فیلم پیشی گرفت.

به گزارش فارس به نقل از وال استریت، این تحول استودیوهای فیلم سازی و سینماگران را نسبت به آینده کار خود خوشحال کرده و چرخشی اساسی در ذائقه مردم و علاقه‌مندان به سینما محسوب می شود.

بررسی های Adams Media Research نشان می دهد آمریکایی ها در سال 2009 حدود 9.87 میلیارد دلار را صرف خرید بلیط سینما کرده اند که نسبت به سال 2008 حدود 10 درصد افزایش یافته است. در مقابل خرید دی وی دی با 13 درصد کاهش در سال 2009 نسبت به سال قبل از آن به 8.73 میلیارد دلار رسیده است.

برخی کارشناسان معتقدند جذابیت مشاهده فیلم سینمایی بر روی پرده بزرگ و همین طور مقابله جدی و شدید با کپی برداری غیرقانونی فیلم و توزیع و انتشار آن بر روی اینترنت موجب شده تا شرایط به نفع سینماداران و استودیوهای هالیوودی تغییر کند.

این در حالی است که برخی کارشناسان گفته بودند با افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت در جهان شاهد کاهش علاقه به حضور در سینماها از سوی عموم مردم خواهیم بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed