تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مطالعات ارتباطی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 14 دیماه 1388  

 

شماره‌ی آینده فصلنامه رسانه به موضوع «جنگ نرم» اختصاص دارد

 
 

مدیرکل دفتر مطالعات وبرنامه ریزی رسانه‌ها پژوهش در حوزه جنگ نرم و تبیین ابعاد جنگ رسانه‌یی را از برنامه‌های اصلی این دفتر عنوان کرد.  

 
 

مدیرکل دفتر مطالعات وبرنامه ریزی رسانه‌ها پژوهش در حوزه جنگ نرم و تبیین ابعاد جنگ رسانه‌یی را از برنامه‌های اصلی این دفتر عنوان کرد.

محمدمهدی انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه 18 سال است که فصلنامه رسانه از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر می‌شود، ادامه داد: شماره بعدی این فصلنامه به موضوع جنگ نرم و مباحث تفصیلی مرتبط اختصاص خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه جنگ نرم دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها انتشار کتاب را به پژوهشگران برجسته دانشگاه‌هایی چون تهران، امام صادق (ع) و علامه طباطبایی سفارش داده است. کتاب‌هایی که در این حوزه توسط این دفتر منتشر می‌شود به تعریف جنگ نرم می‌پردازد و اینکه این نوع جنگ چه آسیب‌هایی در جامعه ایجاد می‌کند و نیز به بررسی جنگ نرم در مسایل بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری خواهد پرداخت.

انصاری در بیان هدف دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برای پژوهش در حوزه جنگ نرم و چاپ کتاب‌های مربوط به آن اظهار کرد: با این کار در حقیقت سواد رسانه‌یی جامعه در برابر پیام‌های رسانه‌یی بالا می‌رود و آن‌ها را از حالت انفعالی خارج می‌کند تا قدرت تحلیل داشته باشند.

مدیرکل دفتر مطالعات وبرنامه‌ریزی رسانه‌ها یادآور شد: در این راستا واقع‌بینی در مخاطب ایجاد می‌شود تا پیام‌های رسانه‌ها را آنگونه که هست بپذیرند نه آنگونه که رسانه با خط مشی فکری و سیاسی خود قصد القا آن را دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed