تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 9 دیماه 1388  

 

نام کوچک مجریان زن، دیگر بر صفحه تلویزیون درج نمی‌شود

 
 

چند هفته است که در زیرنویس مربوط به معرفی گویندگان و مجریان تلویزیون صرفا نام خانوادگی آنان درج می شود. 

 
 

پارسینه - چند هفته است که در زیرنویس مربوط به معرفی گویندگان و مجریان تلویزیون صرفا نام خانوادگی آنان درج می شود.

در راستای تحولات راهبردی در مدیریت صداوسیما در دوره دوم ریاست مهندس عزت الله ضرغامی درج نام کوچک گویندگان مجری زن در سیمای جمهوری اسلامی متوقف شد.

چند هفته است که در زیرنویس مربوط به معرفی گویندگان و مجریان تلویزیون صرفا نام خانوادگی آنان درج می شود.

گفتنی است چندی پیش مهدی فرجی مدیرشبکه اول سیما درباره شایعه محدودیت اجرای زنان در برنامه‌های گفتگومحور و پوشش آنها گفته بود: همیشه بر پوشش مجریان تلویزیون در سازمان صدا و سیما تاکید شده، مجریان چهره و نماینده‌های رسمی سازمان صدا و سیما هستند. بنابراین باید با پوشش مطلوب در برنامه ظاهر شوند. آقای ضرغامی هم این نکته را به همه مدیران شبکه‌ها تاکید کردند.

این مدیر ارشد سیما تاکید کرده بود: البته این تاکید به این معنا نیست که مجریان از رنگ‌های تیره استفاده کنند، بلکه باید پوشش مناسب و پسندیده نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. اجرای زنان هم در تلویزیون محدود نمی‌شود، اما بهتر است در مباحث کارشناسی مجریان خانم با مهمان‌های خانم گفتگو کنند و بالعکس. وقتی دو خانم در کنار هم باشند، مسلماً فضای بهتری ایجاد می‌شود.

مدیر شبکه اول خاطرنشان کرد: در فرهنگ ما پذیرفته نیست که یک خانم مجری با آقایی که به عنوان میهمان دعوت شده، بخندد. از این موضوع مسلماً انتقاد می‌شود. البته برخی مواقع جنس گفتگو به گونه‌ای است که می‌توان از مجری خانم برای برنامه‌ای که میهمانش آقا است، استفاده کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed