تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وب‌سایت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 2 دیماه 1388  

 

وب‌سایت اکونومیست اجتماعی می‌شود

 
 

اکونومیست قصد دارد در عرض شش ماه 750 هزار هوادار توییتر و نیم میلیون هوادار فیس‌بوک به دست آورد.  

 
 

اکونومیست قصد دارد در عرض شش ماه 750 هزار هوادار توییتر و نیم میلیون هوادار فیس‌بوک به دست آورد.

به گزارش ایسنا، این مجله خبری هفتگی ده‌ها هزار پوند اختصاص داده تا شمار 93 هزار هوادار فعلی‌اش در سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر و 181 هزار هوادارش در میان کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک را به شمار موردنظر برساند.

بر اساس گزارش فایننشیال تایمز، اکونومیست قصد دارد سرویس Facebook Connect را در وب‌سایتش پیاده کند تا به خوانندگان امکان دهد از طریق اشتراک‌های فیس‌بوک کامنت‌گذاری کنند.

همچنین این وب‌سایت ویژگی‌های مشابه شبکه‌های اجتماعی را به‌کار گرفته و به کاربران امکان می‌دهد صفحه پروفایل ایجاد کرده و از طریق توصیه‌های کاربران دیگر برروی کامنت‌هایشان در این سایت، شهرت کسب کنند.

ناشر Economist.com با بیان اینکه اجتماعی کردن این سایت هسته استراتژی آن است، ابراز امیدواری کرده که فیس‌بوک کمک کند تا این سایت خوانندگان جدیدی به دست آورده و سطح بیش‌تری از مشارکت را در میان خوانندگان فعلی‌اش ایجاد کند.

اقدام اکونومیست نشانه دیگری از روی آوردن ناشران سنتی به شبکه اجتماعی به عنوان منبع اساسی ترافیک اینترنت و خوانندگان جدید است؛ بی بی سی همانند نیویورک تایمز به تازگی یک دبیر رسانه اجتماعی منصوب کرده است، در حالیکه اسکای نیوز یک خبرنگار برای توییتر دارد. گوگل نیز به تازگی یکپارچه کردن پیام‌های ارسالی توییتر در نتایج جست‌وجویش را آغاز کرده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed