تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: سه شنبه، 1 دیماه 1388  

 

گسترش محبوبیت پیامک در میان کاربران سالمند

 
 

بر اساس یافته‌های بررسی جدیدی که نشان داد 60 درصد از افراد بالای 45 سال به‌جای مکالمه به ارسال پیام می‌پردازند، استفاده از پیام کوتاه در میان سالمندان همانند نوجوانان گسترش یافته است.  

 
 

بر اساس یافته‌های بررسی جدیدی که نشان داد 60 درصد از افراد بالای 45 سال به‌جای مکالمه به ارسال پیام می‌پردازند، استفاده از پیام کوتاه در میان سالمندان همانند نوجوانان گسترش یافته است.

به گزارش ایسنا، طبق این بررسی که توسط فراهم‌کننده راهکارهای ارسال پیام Tekelec انجام گرفته، پیام‌نویسی در میان افراد سالمندتر بیش‌تر رایج شده و 44 درصد از افراد 35 تا 44 سال و 14 درصد افراد بالای 45 سال بیش از 30 پیام کوتاه در هفته ارسال می‌کنند.

با این همه پیام‌نویسی همچنان در میان گروه سنی 25 تا 34 سال محبوب مانده و 40 درصد از افراد متعلق به این گروه سنی بیش‌تر احتمال دارد از تلفن همراهشان به‌جای انجام مکالمه، برای ارسال و دریافت پیام استفاده کنند.

همچنین بر اساس این بررسی، پیام‌نویسی در میان زنان محبوب‌تر از مردان بوده و در مقایسه با 30 درصد از مردان، بیش از 40 درصد زنان، خود را ارسال‌کننده پیام توصیف کرده‌اند که تا اندازه‌ای در محبوبیت رای‌گیری تلویزیونی از طریق پیام کوتاه برای برنامه‌های معروف سهم دارد.

همچنین از 487 پاسخ‌دهنده، 80 درصد اظهار کرده‌اند نسبت به ایمیل یا پیام صوتی، پاسخ سریع‌تری را با پیام کوتاه دریافت

می‌کنند. با این همه، پیام‌های ایمیل با 33 درصد به‌عنوان ابزار ارتباطی مورد ترجیح تمامی سنین تنها یک درصد از پیام کوتاه جلوتر بوده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed