تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: جمعه، 27 آذرماه 1388  

 

اوقات فراغت امریکایی‌ها: ۸۰ درصد تلویزیون، ۴۷ درصد شبکه‌های اجتماعی

 
 

اگرچه این روزها ابزارهای مختلفی برای فعالیت‌های بدنی افراد در منازل ارایه شده است، اما بررسی جدید شرکت تحقیقاتی NPD Group نشان داد که آمریکایی‌ها تمایل چندانی به استفاده از این وسایل ندارند و تنبلی را ترجیح می‌دهند. 

 
 

همکاران سیستم - اگرچه این روزها ابزارهای مختلفی برای فعالیت‌های بدنی افراد در منازل ارایه شده است، اما بررسی جدید شرکت تحقیقاتی NPD Group نشان داد که آمریکایی‌ها تمایل چندانی به استفاده از این وسایل ندارند و تنبلی را ترجیح می‌دهند.

شرکت تحقیقاتی NPD Group برای به‌دست آوردن این نتایج بیش از 10 هزار نفر را مورد مطالعه قرار داد و سوالاتی را پیرامون فعالیت‌های آن‌ها در زمان بیکاری طی هفته گذشته پرسید. حدود 81 درصد این افراد اعلام کردند که در اوقات فراغت خود تلویزیون تماشا کرده‌اند و به طور میانگین، هر یک از آن‌ها در طول یک هفته 10 ساعت تلویزیون دیده‌اند.

این مطالعه نشان داد که تماشای تلویزیون محبوب‌ترین کار برای پر کردن اوقات فراغت افراد بالای 13 سال بوده است. این میزان تماشای تلویزیون شامل فیلم‌‌ها نمی‌شده و فقط برنامه‌ ورزشی، اخبار و ... را پوشش ‌داده است.

"روس کروپنیک"(Russ Crupnick) از تحلیلگران صنعت ابزارهای سرگرمی در این شرکت تحقیقاتی گفت: «خانواده‌ها زمان زیادی را مقابل گیرنده‌های تلویزیونی سپری می‌کنند و این زمان بیشتر از وقت صرف شده در مقابل لپ‌تاپ‌ها و iPodها است. تلویزیون محبوب‌ترین ابزار سرگرمی برای خانواده‌های آمریکایی محسوب می‌شود».

این شرکت تحقیقاتی دریافته است که گیرنده‌های رادیویی سنتی هنوز به طور کامل بازنشسته نشده‌اند. گفته می‌شود که پس از تماشای تلویزیون، گوش دادن به برنامه‌های رادیویی بیشترین محبوبیت را برای کاربران دارد. در کل 78 درصد آمریکایی‌ها در زمان بیکاری خود به رادیوهای سنتی گوش می‌دهند و به طور میانگین، در هفته 5 ساعت به برنامه‌های رادیویی گوش می‌کنند.

پست‌الکترونیکی و سرویس‌های ارسال پیام‌های فوری اینترنتی(IM) نیز محبوبیت زیادی نزد کاربران داشته‌اند و 70 درصد این افراد در زمان بیکاری خود سراغ این دو ابزار نیز رفته‌اند. در هفته 4 ساعت از زمان بیکاری این افراد به ارسال پست‌الکترونیکی و پیام‌های فوری اختصاص یافته است. در این بررسی مشخص شد که 60 درصد آمریکایی‌ها همچنان ترجیح می‌دهند که در اوقات بیکاری موسیقی‌های مورد علاقه خود را از روی CD گوش دهند.

همچنین، 47 درصد این افراد سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و هفته‌ای 5 ساعت از زمان بیکاری خود را در این سایت‌ها می‌گذرانند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed