تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: موسیقی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 24 آذرماه 1388  

 

بازگشت دوباره نوارهای کاست‌ صوتی

 
 

نوارهای کاست صوتی به‌دلیل امتناع شنوندگان سالمند از پذیرفتن فن‌آوری جدید، دوباره به صحنه بازگشتند.  

 
 

نوارهای کاست صوتی به‌دلیل امتناع شنوندگان سالمند از پذیرفتن فن‌آوری جدید، دوباره به صحنه بازگشتند.

به گزارش ایسنا، پس از سال‌ها کاهش فروش در مواجه با رقابت از سوی CDها و دانلودهای دیجیتالی، ناقوس مرگ نوار کاست صوتی دو سال قبل به صدا درآمده و فروشندگان از عرضه این فورمت خودداری کردند.

بر اساس گزارش دیلی تلگراف با این همه شرکت‌های نشر موسیقی اکنون به دلیل رشد تقاضا از سوی علاقه‌مندان سالمند موسیقی، دوباره به عرضه این نوارها روی آورده‌اند.

شرکت آیلند رکورد از به فروش رفتن چهار هزار کپی از یک آلبوم در عرض چند هفته غافلگیر شده و اکنون هزاران کپی از این آلبوم را برروی نوارهای کاست سفارش داده است.

به گفته یکی از مسوولان این شرکت، افراد سالمند بسیاری وجود دارند که مستمری دایمی داشته و بیکاری در طول رکود اقتصادی شامل آن‌ها نشده است، از این رو همچنان پول خرج می‌کنند.

تهیه‌کنندگان دیگر نیز درصددند تا از گرایش جدید عقب نمانند؛ آن‌ها پس از بررسی آمارهای فروش که نشان می‌دهد خریداران موسیقی کلاسیک علاقه‌ای به فورمت‌های جدید ندارند، معتقدند بازار بزرگی وجود دارد که هنوز از آن بهره‌برداری نشده است.

فروش سالانه نوارهای کاست در زمان اوج خود در سال 1989 و پیش از این که در دهه 1990 توسط CD کنار زده شود، به 83 میلیون در انگلیس رسید. این آمار تا سال 2006 به زحمت به 100 هزار نوار در انگلیس رسید که موجب شد فروشندگان از عرضه آن‌ها خودداری کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed