تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 20 آذرماه 1388  

 

همکاری نیویورک تایمز و واشنگتن پست با گوگل برای تحول ژورنالیسم آنلاین

 
 

گوگل با همکاری روزنامه‌های معتبر نیویورک تایمز و واشنگتن پست ابزار خبری آزمایشی به‌نام Living Stories را با هدف ارائه شیوه جدید استفاده از اخبار آنلاین طراحی کرد.  

 
 

گوگل با همکاری روزنامه‌های معتبر نیویورک تایمز و واشنگتن پست ابزار خبری آزمایشی به‌نام Living Stories را با هدف ارائه شیوه جدید استفاده از اخبار آنلاین طراحی کرد.

به گزارش ایسنا، طراحی این ابزار برمبنای ایده جمع‌آوری گزارش‌های جداگانه نوشته شده توسط روزنامه‌ها در مورد یک موضوع مانند اصلاحات سیستم بهداشتی در یک صفحه وب واحد است.

خوانندگان می‌توانند صفحه‌ها را برمبنای موضوعاتی که مایل به خواندن آن‌ها هستند، سفارش‌سازی کنند و هر صفحه به طور خودکار به‌روز می‌شود تا گزارش‌های جدید درباره موضوع را اضافه کند و به خاطر می‌سپارد خوانندگان چه مطالبی را قبلا مشاهده کرده‌اند تا گزارش‌ها و عکس‌های جدیدتر را نمایش دهد.

ابزار Living Stories در Google Labs که سرویس اختصاص یافته برای محصولات آزمایشی و تکمیل نشده است، عرضه شده و این صفحه در حال حاضر دارای گزارش‌هایی از واشنگتن پست و نیویورک تایمز است که در تهیه این نمونه اولیه با گوگل همکاری کرده‌اند.

ایده دسته‌بندی کردن مقالات درباره یک سوژه، جدید نیست و یاهو در سرویس «یاهو نیوز تاپیکس» به این کار اقدام کرده اما تفاوت در این است که گوگل خواهان استفاده ناشران از Living Stories در وب سایت‌های خودشان است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed