تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 16 آذرماه 1388  

 

فیس‌بوک حریم‌ شخصی کاربران را تفوبت می‌کند

 
 

فیس‌بوک کنترل‌های حریم شخصی را تشدید و شبکه‌های منطقه‌ای برای اجتماع‌های آنلاین را حذف می‌کند. 

 
 

همشهری آنلاین - فیس‌بوک کنترل‌های حریم شخصی را تشدید و شبکه‌های منطقه‌ای برای اجتماع‌های آنلاین را حذف می‌کند.

و این در حالی است که شمار کاربران پرطرفدارترین سرویس شبکه اجتماعی جهان از 350 میلیون نفر گذشته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه بنیانگذار فیس‌بوک، مارک زوکربرگ، که این تغییرات و نقطه عطف در یک پست وبلاگش منتشر کرده است،‌ می‌گوید مشخصات جدید حریم شخصی به کاربران اجازه خواهد داد تا تعیین کنند که چه کسانی مِی‌توانند تصویرها، اظهارنظرها و ویدئوها و سایر مطالب در شرح حال ببینند.

زوکربرگ گفت:‌ "ما چیزی را به فیس‌بوک اضافه می‌کنیم که بسیاری از شما خواستار آن بوده‌اید- توانایی کنترل کسانی که هر بخش منفرد از محتوای خلق‌شده یا آپلود شده شما را می‌توانند ببینند."

"برای امکان‌پذیر کردن این کار، تمرکز ما باید دادن وسائلی به شما باشد که با انها بتوانید اطلاعات‌تان را کنترل کنید یا در اختیار دیگران بگذارید."

هنگامی که فیس‌بوک در ابتدای سال 2004 به کار افتاد شبکه‌ای آنلاین از دانشجویان کالج را در ارتباط با هم قرار می‌داد،‌ این مدل بر روی بر اشتراک اطالاعات میان "شبکه‌های" دوستان مدرسه‌ای متمرکز بود.

این مدل اجتماع آنلاین ادامه پیدا کرد،‌ و به شرکت‌ها و مناطق جغرافیایی توسعه پیدا کرد.
حدود نیمی از کاربران فیس‌بوک اعضای شبکه‌های منطقه‌ای هستند و برخی از این مناطق کل یک یک کشور مانند هند یا چین را در برمی‌گیرد.

زوکربرگ گفت:‌ "طرح مورد نظر ما این است که شبکه‌های منطقه‌ای را به طور کامل حذف کنیم و یک مدل ساده‌تر برای کنترل حریم شخصی ایجاد کنیم که شما بتوانید محتوای‌ مورد نظرتان را تنها به برای دوستان، دوستان دوستان‌تان یا هر کسی دیگر در دسترس قرار دهید."

به گفته زوکربرگ در هفته‌های آینده از اعضای فیس‌بوک خواسته خواهد شد که در یک فرمت جدید مختصر و مفید، وضعیت حریم شخصی خود ار بازبینی و به روز کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed