تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 12 آذرماه 1388  

 

رفتار کاربران در دنیای آنلاین و آفلاین متفاوت است

 
 

کارشناسان بر پایه یک مطالعه جدید دریافتند که کاربران در دنیای آنلاین به صورت متفاوت با دنیای آفلاین رفتار می‌کنند. 

 
 

همکاران سیستم - کارشناسان بر پایه یک مطالعه جدید دریافتند که کاربران در دنیای آنلاین به صورت متفاوت با دنیای آفلاین رفتار می‌کنند.

طبق بررسی جدید مرکز eMarketer، نبود موانع در فضای سایبر موجب می‌شود تا کاربران در دنیای آنلاین رفتارهای متفاوتی را نسبت به دنیای آفلاین بروز دهند. این مرکز تحقیقاتی اعلام کرد که 43 درصد کاربران اینترنتی آمریکایی احساس می‌کنند که در دنیای آنلاین با محدودیت‌های کمتری مواجه می‌شوند. همچنین در این بررسی مشخص شد که اثرات دنیای آنلاین بیشتر بر زنان و کاربران بین سنین 25 تا 54 سال بروز می‌کند.

کارشناسان بر این باورند که عدم احساس مانع در دنیای آنلاین می‌تواند اثرات منفی و مثبت را به همراه داشته باشد. این بررسی نشان داد که اینترنت به 6/55 درصد کاربران مرد و 4/51 درصد کاربران زن کمک کرده است تا بتوانند با افراد جدید ملاقات کنند. کاربران همچنین از اینترنت برای افزایش قابلیت‌های خود در انجام کارهای مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند. طبق این مطالعه، 9/33 درصد مردان و 2/29 درصد زنان در دنیای آنلاین فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که احساس می‌کنند در دنیای آفلاین نمی‌توانند آن‌ها را انجام دهند.

مرکز eMarketer بر اساس این بررسی دریافت که نحوه برقراری ارتباط میان کاربران در دنیای آنلاین و آفلاین کاملا با یکدیگر متفاوت است. طبق آمارها، 7/48 درصد شرکت‌کنندگان در این بررسی اعلام کردند که برقراری ارتباطات الکترونیک برای آن‌ها بسیار آسان‌تر و کارآمدتر از ارتباطات رو در رو بوده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed