تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: سه شنبه، 10 آذرماه 1388  

 

یک‌چهارم کارمندان اطلاعات حیاتی سازمان‌ها را سرقت می‌کنند

 
 

نتایج بررسی جدید شرکت Cyber-Ark Software نشان داد، یک‌چهارم کارمندان شرکت‌ها اگر به این نتیجه برسند که اطلاعات بااهمیت و حیاتی سازمان‌ها آن‌ها می‌تواند امنیت شغلی یکی از دوستان یا اعضای خانواده را تامین کند، این اطلاعات را به سرقت می‌برند.  

 
 

نتایج بررسی جدید شرکت Cyber-Ark Software نشان داد، یک‌چهارم کارمندان شرکت‌ها اگر به این نتیجه برسند که اطلاعات بااهمیت و حیاتی سازمان‌ها آن‌ها می‌تواند امنیت شغلی یکی از دوستان یا اعضای خانواده را تامین کند، این اطلاعات را به سرقت می‌برند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، این شرکت امنیتی بر اساس بررسی جدید خود اعلام کرد از هر 10 کارمند چهار نفر اعلام کرده‌اند که پیش از این اطلاعات حیاتی و محرمانه سازمان خود را سرقت کرده‌اند.

این بررسی نشان داد حافظه‌های فلش مبتنی بر سیستم ورودی USB بهترین ابزار برای خروج این اطلاعات از سازمان‌ها بوده‌اند.

مرکز Cyber-Ark در گزارش مربوط به این بررسی اظهار داشت که 26 درصد کارمندان اگر از شغل خود اخراج شوند دست به سرقت اطلاعات می‌زنند و در مقابل، 24 درصد هم گفته‌اند که اگر شایعاتی مبنی بر اخراج آن‌ها به گوش برسد، این اقدام را انجام می‌دهند.

در این میان از بین کسانی که تصمیم به سرقت اطلاعات سازمان خود دارند، 28 درصد توضیح داده‌اند که از این اطلاعات برای مذاکره با مدیران شرکت جدید و تثبیت موقعیت شغلی جدید خود استفاده می‌کند.

حدود یک‌چهارم از شرکت‌کنندگان در این تحقیق گفته‌اند که اطلاعات مربوط به ارتباط مشتری با شرکت‌ مهم‌ترین اطلاعات برای سرقت محسوب می‌شود و در مقابل، 11 درصد خاطرنشان کردند که رمزعبور را برای سرقت برمی‌گزینند.

"آدام بوسنیان " مدیر تولید و استراتژی شرکت Cyber-Ark گفت: سازمان‌ها باید نحوه کنترل و نظارت خود بر اطلاعات و پایگاه‌های داده، شبکه‌ها و سیستم‌ها را ارتقا دهند و سیستم‌های امنیتی بیشتری را در این زمینه به کار گیرند. حتی آن دسته از کارمندانی که اجازه دسترسی به این اطلاعات را دارند نیز باید مانیتور شوند تا جلوی هرگونه تخلف در این زمینه گرفته شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed