تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: سه شنبه، 10 آذرماه 1388  

 

سینما چهاربعدی برج آزادی افتتاح شد

 
 

سینما چهاربعدی برج آزادی با ظرفیت 101 نفر عصر امروز دوشنبه با حضور سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد در مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی افتتاح شد.  

 
 

سینما چهاربعدی برج آزادی با ظرفیت 101 نفر عصر امروز دوشنبه با حضور سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد در مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سینما چهاربعدی آزادی بعد از ظهر امروز با حضور وزیر ارشاد، مهدی مسعودشاهی دبیر جشنواره فیلم فجر و مدیر عامل سابق بنیاد رودکی، محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس هیئت مدیره بنیاد، اصغر امیرنیا مدیر عامل رودکی و جمعی از خبرنگاران در مجموعه فرهنگی هنری آزادی برگزار شد.

در ابتدای مراسم ابوالفضل همراه رئیس برج آزادی گفت: این مجموعه سال 1382 به بنیاد فرهنگی رودکی با هدف انتقال مفاهیم انقلاب در قالب هنر واگذار شده است. این مجموعه پتانسیل آن را دارد که در جهت این اهداف قدم بردارد. مهمترین مخاطبان این مجموعه جوانان هستند و ما باید با استفاده از امکانات جدید آنها را سرگرم کنیم.

وی افزود: مسعودشاهی مدیر قبلی بنیاد رودکی برای دستیابی به هنر دیجیتال تلاش‌های بسیاری کرد و در زمان حضور ایشان رونق زیادی به این مجموعه بخشیده شده و ما روزانه شاهد مخاطبین مختلفی هستیم. ما در آینده دو برنامه داریم که یکی از آنها افتتاح بزرگترین موزه سنگ و گوهر در خاورمیانه است که مراسم آن 26 آذرماه در این مجموعه برگزار می‌شود.

به گفته همراه، دیگر برنامه مجموعه راه‌اندازی بزرگترین انجمن گویندگان جوان است که امیدواریم با همکاری معاونت سینمایی در این زمینه اقدام‌هایی مناسب انجام دهیم. در ادامه این مراسم امیرنیا گفت: فیلم‌هایی که امروز برای شما عزیزان در این سالن به نمایش درآمد، مربوط به فرهنگی خاص است و ما باید آنها را بومی کنیم.

مدیر عامل بنیاد رودکی در ادامه بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به فعالیت‌های این بنیاد در پنج سال آینده نیازمند دولت نباشیم و فعالیت مجموعه را به صورت خودگردان دنبال کنیم. امیدواریم با کمک وزیر ارشاد و هنرمندان امکانات این مجموعه افزایش پیدا کند تا محیطی امن و شاد به وجود آید.

مسعودشاهی مدیر قبلی بنیاد رودکی هم گفت: من از زمانی که مسئولیت هنری خود را آغاز کردم معتقد بودم باید به ابزار روز مسلط باشیم و عقب‌نشینی نکنیم. خوشبختانه در این مجموعه استعداد بسیار خوبی برای ایجاد فضای شوق‌انگیز وجود دارد. سینما چهاربعدی یکی از جدیدترین و مجهزترین سالن‌های سینمایی است.

وی افزود: این سالن امکانات زیادی دارد و در آینده می‌توان افکت‌های محیطی را به آن اضافه و با نمایش آثار ملی سینمای ایران را به دنیا معرفی کرد. در کنار پرده بزرگ که تصویر اصلی را نشان می‌دهد دو پرده در سمت راست و چپ هست تا افکت‌های نمایشی را اضافه کنیم. این فضا می‌تواند باعث شادی در جامعه شود و امیدوارم وزیر ارشاد نیز از آن حمایت کند.

مسعودشاهی ادامه داد: ما به لحاظ فنی سریعترین اکشن‌ها را می‌توانیم روی صندلی‌های سالن منتقل کنیم تا از این طریق پالس‌های تصویری به مخاطب منتقل شود. امیدوارم بتوانیم در اولین فرصت یکی از فیلم‌های دفاع مقدس را در این سالن با این تجهیزات به نمایش بگذاریم. ما بخشی از فناوری را از خارج وارد و بقیه را با توجه به فرهنگ خودمان به روز کردیم.

همراه که اجرای مراسم را بر عهده داشت گفت: متاسفانه آقای شمقدری معاون سینمایی ارشاد نتوانست ما را در برنامه همراهی کند و امیدوارم با حمایت‌های ایشان بتوانیم فیلمی متناسب با فرهنگ خودمان در این سالن نمایش دهیم تا ما در آینده شاهد نمایش آثار در ژانرهای مختلف باشیم. همین جا از فیلمسازان دعوت می‌کنیم از این سالن برای نمایش خصوصی آثار استفاده کنند.

در پایان مراسم حسینی وزیر ارشاد گفت: امیدوارم ابعاد دیگر این سینما نیز به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد و ما از این طریق فیلم‌های بومی و متناسب با فرهنگ غنی ایرانی را نمایش دهیم. ما نیاز داریم با فناوری روز دنیا حرکت کنیم و برای ایجاد رقابت باید به این ابزار دست پیدا کنیم. این سالن برای مخاطبان داخلی و خارجی جاذبه ایجاد می‌کند.

وی افزود: در این مجموعه تاکنون کارها و فعالیت‌های هنری زیادی انجام شده و این مکان متعلق به همه هنرمندان است. امیدوارم معاونت سینمایی برنامه مناسبی برای این سالن در نظر بگیرد. ما نیاز به انسجام داریم. ملت ما بارها نشان دادند به اهداف خود پایبندند و ما مطمئن هستیم همه نخبگان فرهنگی برای رسیدن به سند چشم‌انداز تلاش می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed