تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: یکشنبه، 8 آذرماه 1388  

 

۱۰ گوشی‌ برتر و محبوب از منظر کاربران

 
 

کارشناسان بر پایه بررسی جدید خود 10 گوشی برتر موجود در بازارهای جهانی را که محبوبیت زیادی نزد کاربران دارند، انتخاب کردند.  

 
 

کارشناسان بر پایه بررسی جدید خود 10 گوشی برتر موجود در بازارهای جهانی را که محبوبیت زیادی نزد کاربران دارند، انتخاب کردند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، تعطیلات پایان سال میلادی هرساله فرصت مناسبی است تا شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بتوانند محصولات خود را به میزان بیشتر به فروش برسانند. این جریان موجب شده است تا شرکت‌ها بهترین تولیدات خود را با تخفیف ویژه در این دوره زمانی عرضه کنند و سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به‌دست آورند.

اما هم‌اکنون که مدت کوتاهی تا تعطیلات پایان سال جاری میلادی باقی مانده، کارشناسان مرکز PC World با یک بررسی جدید بهترین گوشی‌های موجود در بازار را انتخاب کرده‌اند که نام آن‌ها در زیر اعلام شده است.

گوشی Droid موتورولا نخستین گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل "اندروید 2 " دارای قابلیت‌های اینترنتی فراوان و نمایشگر لمسی 7/3 اینچی است که البته برخی کاربران در استفاده از صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY آن ابراز نارضایتی می‌کنند.

آیفون 3GS اپل طراحی زیبا و قابلیت‌های داخلی کارآمد این گوشی باعث شده است کاربران به صورت عمده آن را خریداری کنند.

Cliq موتورولا: این گوشی زیبا برای آن دسته از کاربرانی که علاقه فراوان به شبکه‌های اجتماعی دارند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. البته برخی کاربران نسبت به رابط کاربری این گوشی موسوم به MotoBlur ابزار نارضایتی کرده‌اند.

بلک‌بری Bold 9700 شرکت RIM: این بهترین محصول از سری گوشی‌های هوشمند بلک‌بری محسوب می‌شود که همراه با امکانات جانبی فراوان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

myTouch 3G شرکت T-Mobile: این گوشی نسبت به مدل قبلی خود بسیار پیشرفت کرده است که البته نداشتن صفحه‌کلید سخت‌افزاری همچنان به عنوان یکی از نقص‌های اصلی آن محسوب می‌شود.

Pre شرکت پالم: این گوشی بر پایه سیستم‌عامل اینترنتی webOS ساخته شده است با داشتن نمایشگر لمسی باکیفیت، استفاده از برنامه‌های داخلی را برای کاربران آسان می‌کند. صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل کشویی گوشی نیز استفاده از برنامه داخلی آن را آسان کرده است.

Behold II سامسونگ: این گوشی شامل نمایشگر لمسی باکیفیت AMOLED می‌شود که دوربین دیجیتالی باکیفیت را نیز در خود جا داده است. این گوشی مجموعه‌ کاملی از امکانات چندرسانه‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد.

بلک‌بری Tour 9630 شرکت RIM: در صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY این گوشی دکمه‌هایی تعبیه شده که کارایی مدیران و صاحبان شرکت‌های بزرگ را افزایش می‌دهد و به سادگی ارتباط آن‌ها با دنیای اینترنت را برقرار می‌سازد. برای این گوشی نمایشگر لمسی باکیفیت نیز در نظر گرفته شده است که البته عدم پشتیبانی از Wi-Fi یکی از نقص‌های اصلی آن محسوب می‌شود.

Droid Eris شرکت HTC: اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که بدون صفحه‌کلید سخت‌افزاری هم می‌توانید فعالیت‌های موبایلی خود را انجام دهید، این محصول بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این گوشی قابلیت‌های فراوانی را در خود جا داده است که می‌تواند نیاز همه کاربران را برآورده کند.

Hero شرکت HTC: این گوشی باعث شد تا بزرگترین نوآوری‌ها در سیستم‌عامل اندروید گوگل ایجاد شود و کاربران با قابلیت‌های اصلی این سیستم‌عامل آشنا شوند. این گوشی که از طریق شرکت مخابراتی اسپرینت وارد بازار شده است، از پرفروش‌ترین محصولات شرکت تایوانی HTC محسوب می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed