تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 2 آذرماه 1388  

 

تبانی مایکروسافت با نیوزکورپ علیه گوگل

 
 

بر اساس گزارش فایننشیال تایمز، مایکروسافت برای پرداخت پول به ناشر وال استریت ژورنال به‌منظور حذف گزارشهایش از موتور جست‌وجوی گوگل مذاکراتی را با غول رسانه‌یی نیوزکورپ انجام داده است.  

 
 

بر اساس گزارش فایننشیال تایمز، مایکروسافت برای پرداخت پول به ناشر وال استریت ژورنال به‌منظور حذف گزارشهایش از موتور جست‌وجوی گوگل مذاکراتی را با غول رسانه‌یی نیوزکورپ انجام داده است.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش این روزنامه که به نقل از منابع آگاه اعلام شده، این مذاکرات هنوز در مراحل ابتدایی است. نیوزکورپ یکی از چندین ناشر آنلاینی است که مایکروسافت برای حذف وب سایت‌هایشان از گوگل با آن‌ها مذاکره کرده است.

بر اساس این گزارش، این اقدام حمله مستقیم به گوگل را نشان می‌دهد زیرا ممکن است دارنده این موتور جست‌وجو را وادار کند برای محتوا پول بپردازد.

روپرت مرداک، مدیر اجرایی و رییس هیات مدیره نیوزکورپ، امپراطوری رسانه‌یی که شامل روزنامه، تلویزیون و اینترنت از جمله وال استریت ژورنال، نیویورک پست، فاکس قرن بیستم، فاکس نیوز و هولو است و پسرش جیمز مرداک که فعالیت‌های اروپایی و آسیایی این شرکت را اداره می‌کند، اعلام کرده‌اند قصد دارند محتوای آنلاین را پولی کنند.

ماه‌های متوالی است که مدیران برخی از تاثیرگذارترین روزنامه‌های آمریکایی از جمله وال استریت ژورنال و آسوشیتدپرس گوگل و وب سایت‌های مشابه را دست کم برای برخی از مشکلات مالی حاد خود ملامت می‌کنند.

گوگل تبلیغاتی را که در کنار لینک‌های اخبار سایت‌های خبری دیگر نمایش می‌دهد، به فروش می‌رساند و این لینک‌ها به وب سایت‌هایی برمی‌گردند که محتوا را از آن‌ها گرفته ولی درآمد حاصل از فروش تبلیغات با آن‌ها تقسیم نمی‌شود.

مایکروسافت پیش از این برای به چالش کشیدن گوگل موتور جست‌وجوی جدیدی به نام بینگ راه‌اندازی کرد؛ این شرکت و نیوزکورپ حاضر به اظهار نظر درباره این گزارش نشده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed