تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: دوشنبه، 2 آذرماه 1388  

 

تلفن‌های همراه عامل رشد شبکه‌های اجتماعی

 
 

بر اساس بررسی اخیر IDC، کاربران شبکه‌های اجتماعی در چهار کشور آسیایی برای دسترسی به این سایت‌ها ترجیح می‌دهند بیشتر از دستگاه‌های موبایل استفاده کنند.  

 
 

بر اساس بررسی اخیر IDC، کاربران شبکه‌های اجتماعی در چهار کشور آسیایی برای دسترسی به این سایت‌ها ترجیح می‌دهند بیشتر از دستگاه‌های موبایل استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش این موسسه با عنوان «بررسی استفاده، جوانب و انحصار: آمدن دوران برای سایت‌های شبکه اجتماعی در آسیا اقیانوسیه»، بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان در چین، هند، کره جنوبی و تایلند از طریق تلفن‌های همراه به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک دسترسی می‌یابند.

بر اساس این بررسی که هدف آن تاثیر وب 2.0 بر کاربران بوده، در چین و تایلند 62 و 65 درصد از پاسخ‌دهندگان از تلفن های همراه برای دریافت اخبار و تذکرات، دریافت و پاسخ دادن به پیام‌ها، بارگذاری عکس‌ها یا به‌روزرسانی وضعیت شخصی و پروفایل‌ها در این سایت‌ها استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر 19 درصد و 25 درصد از پاسخ دهندگان در استرالیا و سنگاپور کمترین درصد از کاربرانی بودند که به نسخه های موبایل این سایت‌ها مراجعه می‌کنند.

به گفته تحلیلگران بازار این موسسه، برتری داشتن تلفن همراه نسبت به رایانه در چین، هند و تایلند محبوبیت دسترسی موبایل به سایت‌های شبکه اجتماعی را در این کشورها افزایش داده است در حالی که در بازارهای سنگاپور و استرالیا اهمیت رایانه در مقابل تلفن همراه موجب بی‌علاقگی به دسترسی موبایل به این سایت‌ها شده است.

طبق گزارش IDC، استراتژی‌های قیمت اپراتورهای تلفن همراه در دسترسی موبایل به شبکه‌های اجتماعی نقش دارد؛ بیش‌تر کاربرانی که هرگز از تلفن همراه به این سایت‌ها نمی‌روند، اظهار کرده‌اند تعرفه‌های داده گران دسترسی به اینترنت، پیام کوتاه یا MMS، عامل بازدارنده از انجام این کار بوده است.

البته در کشورهایی مانند استرالیا، کره جنوبی و سنگاپور که تعرفه‌های قیمت نسبتا پایین است، اپراتورها باید دید اشتباه مصرف کنندگان را نسبت به اشتراک‌های داده گران اصلاح کنند تا به‌کارگیری برنامه‌های اینترنت موبایل رونق بگیرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed