تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مطالعات ارتباطی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 2 آذرماه 1388  

 

کتاب «نظریه‌ها و پژوهش‌های ارتباط جمعی» منتشر شد

 
 

کتاب «نظریه‌ها و پژوهش‌های ارتباط جمعی» با ترجمه دکتر نعیم‌بدیعی از اساتید با سابقه علوم ارتباطات منتشر شد.  

 
 

کتاب «نظریه‌ها و پژوهش‌های ارتباط جمعی» با ترجمه دکتر نعیم ‌بدیعی از اساتید با سابقه علوم ارتباطات منتشر شد.

هدف اصلی کتاب نظریه‌ها و پژوهش‌های ارتباط جمعی ارائه و پیوند نتایج پژوهش‌های مهم ارتباطات در چارچوب نظری است تا برای خوانندگانی که سابقه کم و ناچیزی از دروس نظریه‌های ارتباطات، روش‌شناسی یا آمار دارند، قابل استفاده باشد.

کتاب برای دانشجویان دانشگاه که به رشته ارتباطات به عنوان یک حرفه یا زمینه مطالعه علاقه‌مند هستند یا ارتباط‌گران حرفه‌ای در تجارت، دولت و آموزش نوشته شده است.

کتاب نظریه‌ها و پژوهش‌های ارتباط جمعی با بحث پیرامون روش علمی و نظریه به منظور توصیف مفاهیمی که برای ارزشیابی و فهم پژوهش‌های ارتباطات مورد نیاز است، آغاز می‌شود و روش‌های معمولی که توسط پژوهشگران ارتباطات به کار برده می‌شود با اصطلاحات بنیادی و آسان شرح داده می‌شود.

در اینجا، یافته‌های مهم در رشته ارتباطات جمعی به ترتیب تاریخی از قدیمی‌ترین پژوهش‌ها در خصوص اقناع در دهه 1950 شروع می‌شود و تا توجه به جامعه‌پذیری ارتباطات ادامه می‌یابد. هرجا که مناسب باشد، اصول کلی ارائه و تبیین‌های نظری بررسی می‌شود. لحن کتاب اگرچه دانشگاهی است ولی فنی نیست.

کتاب نظریه‌ها و پژوهش‌های ارتباط جمعی با ترجمه دقیق دکتر بدیعی که در سال 1359 دکترای خود را در رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه دیلینوی آمریکا گرفته است، در حدود 350 صفحه دارد و توسط انتشارات همشهری به بازار عرضه شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed