تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 30 آبانماه 1388  

 

کاهش ۲۸ درصدی درآمد تبلیغی روزنامه‌های آمریکایی

 
 

بر اساس آمار منتشر شده توسط انجمن روزنامه آمریکا، درآمد تبلیغی روزنامه‌ها در سه ماهه سوم سال جاری، با 28 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به 6.4 میلیارد دلار رسید.  

 
 

بر اساس آمار منتشر شده توسط انجمن روزنامه آمریکا، درآمد تبلیغی روزنامه‌ها در سه ماهه سوم سال جاری، با 28 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به 6.4 میلیارد دلار رسید.

به گزارش ایسنا، مشکلات تبلیغاتی روزنامه‌های آمریکایی در سراسر تابستان ادامه داشت که این احتمال را افزایش می‌دهد ناشران در سال جاری شاهد پایین‌ترین فروش تبلیغ از دهه 1980 تاکنون باشند.

فروش تبلیغات منبع اصلی درآمد روزنامه است و این درآمد برای 13 سه ماهه متوالی کاهش سال به سال یافته است؛ این افت تاکنون موجب تعطیلی برخی از روزنامه‌ها و حذف مشاغل در نشریات سراسر آمریکا شده است.

این اوضاع بد در سال جاری با تشدید شدن چالش‌هایی که روزنامه‌ها پیش از این به دلیل تبلیغات ارزان‌تر در اینترنت مواجه بودند، در بحبوحه بحران اقتصادی بدتر شد.

در طول 9 ماهه سال درآمد تبلیغی روزنامه‌ها 28 درصد کاهش یافته و به 19.9 میلیارد دلار رسید. فروش تبلیغات روزنامه های آمریکا با بازماندن از بهبود در حال سقوط به پایین 30 میلیارد دلار برای نخستین بار از سال 1987 است.

تنها نکته خوب این است که این درآمد در مقایسه با کاهش 29 درصدی در سه ماهه دوم سال جاری در سه ماهه سوم 28 درصد کاهش داشت. روزنامه‌های آمریکایی در مدت سه ماه از ژوییه تا سپتامبر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 2.5 میلیارد دلار درآمد تبلیغی کمتری به دست آوردند.

روزنامه‌ها سعی کردند با افزایش قیمت برای خوانندگان این کاهش را به نوعی جبران کنند؛ نیویورک تایمز به این ترتیب توانست در سه ماهه سوم درآمد بیش‌تری از خوانندگان نسبت به تبلیغات‌کنندگان کسب کند. اما قیمت‌های بالاتر تعداد زیادی از مشترکان را دور کرده و در افت شدید تیراژ پولی در بسیاری از روزنامه‌های بزرگ آمریکا نقش داشت.

بر اساس این گزارش متوسط تیراژ روزهای هفته در میان 379 روزنامه آمریکایی 10.6 درصد در طول شش ماه تا پایان ماه سپتامبر کاهش یافت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed