در حالی که گوگل و بینگ مایکروسافت سهم بیشتری در بازار جستوجوی آمریکا به دست آوردند، یاهو با کاهش اندکی از سهمش روبهرو شد.
به گزارش ایسنا، انتشار اطلاعات بازار جستوجوی آمریکا در ماه اکتبر از سوی کام اسکار نشان میدهد که گوگل با اختصاص 65.4 درصد از سهم بازار که با افزایش اندک 0.5 درصدی نسبت به ماه سپتامبر همراه بوده، همچنان این قلمرو را در اختیار دارد.
از سوی دیگر یاهو که اکنون شریک مایکروسافت به شمار میرود، در ماه اکتبر 0.8 درصد از سهم بازارش را نسبت به ماه سپتامبر از دست داده و اکنون 18 درصد سهم بازار دارد.
این موتور جستوجو امسال و همزمان با رشد سهم مایکروسافت با راهاندازی بینگ، تنزل مداوم را تجربه کرده است. از سوی دیگر سهم موتور جستوجوی بینگ در این مدت با افزایش 0.5 درصدی از9.4 به 9.9 درصد رسید.