تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: رادیو

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 13 آبانماه 1388  

 

رادیو کماکان محبوب بزرگسالان

 
 

طبق بررسی جدید، 77 درصد بزرگسالان آمریکایی به طور متناوب به برنامه‌های رادیو گوش می‌دهند و این درحالی است که تنها 37 درصد آن‌ها به صورت مرتب فایل‌های صوتی ذخیره شده در نوارهای کاست و CDها را گوش می‌‌دهند.  

 
 

طبق بررسی جدید، 77 درصد بزرگسالان آمریکایی به طور متناوب به برنامه‌های رادیو گوش می‌دهند و این درحالی است که تنها 37 درصد آن‌ها به صورت مرتب فایل‌های صوتی ذخیره شده در نوارهای کاست و CDها را گوش می‌‌دهند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، "شورای عالی تحقیقات آمریکا " که شامل محققان و کارشناسان فراوانی از مراکز رسانه‌ای و سازمان‌های تبلیغاتی می‌شود، در سال 2008 بررسی جدید خود را روی رفتارها و عادات مردم برای برخورد با رسانه‌ آغاز کرد.

محققان در این بررسی 300 نفر را در دو روز در فصل‌های بهار و پاییز مورد مطالعه قرار دادند و از یک دستگاه الکترونیکی دستی استفاده کردند تا رفتار این افراد را هنگام استفاده از برنامه‌های رسانه در هر 10 ثانیه تحلیل کنند. تمرکز این بررسی به صورت خاص روی تصاویر ویدیویی بود و همون طور که از قبل هم احتمال آن می‌رفت، مشخص شد که میزان مشاهده تلویزیون توسط مردم خیلی زیاد است.

این گروه تحقیقاتی هم‌اکنون بررسی‌های جدیدی را روی رسانه‌های صوتی انجام داده‌اند و نتیجه آن نشان می‌دهد که پس از گذشت چندین سال، بهترین ابزار برای دریافت برنامه‌های رسانه‌های صوتی هنوز هم گیرنده‌های رادیویی قدیمی هستند.

طبق این بررسی، 77 درصد بزرگسالان آمریکایی به طور متناوب به برنامه‌های رادیو گوش می‌دهند و این درحالی است که تنها 37 درصد آن‌ها به صورت مرتب فایل‌های صوتی ذخیره شده در نوارهای کاست و CDها را گوش می‌‌دهند.

در این میان مشخص شده است که 15 درصد این افراد هم به صورت مرتب از برنامه‌های رادیوهای ماهواره‌ای استفاده می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed