تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‌های ماهواره‌ای

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 6 آبانماه 1388  

 

افتتاح تلویزیون گردشگری در تابستان ۸۹

 
 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در نشست خبری با موضوع دومین اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو که در آنتالیا برگزار شده بود گفت: در این اجلاس با استقبال اعضا از پیشنهادهای ایران روبرو شدیم.  

 
 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در نشست خبری با موضوع دومین اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو که در آنتالیا برگزار شده بود گفت: در این اجلاس با استقبال اعضا از پیشنهادهای ایران روبرو شدیم.

به گزارش‌ ایلنا، سیدرضا موسوی گفت: روز اول این اجلاس با حضور کارشناسان و روز دوم با حضور وزرا برگزار شد که در آن ایجاد خبرگزاری گردشگری کشورهای عضو اکو، ایجاد شبکه ماهواره‌ای گردشگری، برگزاری جهانی جشن نوروز تصویب شد و قرار شد اجرای موضوع لغو روادید توریستی و برند مشترک کشورهای عضو اکو پیگیری شود.

وی همچنین گفت: ایجاد شرکت تور فروش عمده اسلامی و توسعه گردشگری کشور افغانستان و راه‌اندازی تورهای تلفیقی بین کشورهای عضو اکو مورد تائید قرار گرفت و ایران آمادگی خود را برای برگزاری دومین همایش تور اپراتورها در خرداد ماه 89 اعلام کرد.
وی افزود: همچنین قرار است دوره‌های آموزشی بخش‌های خصوصی و دولتی در زمینه جذب توریست‌ و تبادل نظر توسط شرکت سنگال و در کشور مالزی برگزار شود که پنجاه درصد هزینه‌های آن باید توسط شرکت‌های کارفرما پرداخته شود و در دوره اول گروهی از کارکنان و مدیران بخش معاونت گردشگری هم اعزام خواهند شد.

سید رضا موسوی با اشاره به اینکه مدیریت و سیاستگذاری تلویزیون 24 ساعته گردشگری توسط ایران گفت: این شبکه قرار است در ترکیه راه‌اندازی شود و هر کشور روزی دو ساعت فرصت معرفی جاذبه‌های خود را داشته باشد و چهار ساعت باقی مانده به تبلیغات اختصاص یابد.

وی افزود: در نظر داریم که تا تابستان 89 تلویزیون راه‌اندازی شود که بتوانیم در هفته گردشگری آن را افتتاح کنیم.

موسوی در مورد پیشنهادهایی که جهت هزینه‌های این شبکه در نظر گرفته شده است گفت: ما پیشنهاد کرده‌ایم که یا بر اساس درآمدهای حاصل از گردشگری هر کشور آن کشور ماهانه هزینه‌ای را پرداخت کند و یا به طور ثابت هر کشور هزینه‌ای بپردازد و هزینه‌هایی که از درآمد تبلیغات مصرف می‌شود در جلسات برای کشورها توضیح داده شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با اشاره به آغاز آماده‌سازی خبرگزاری گفت: پایگاه خبرگزاری در کشور ما خواهد بود و به هر کشور یک صفحه تعلق خواهد گرفت اما تائید نهایی اخبار در آخر به عهده ایران است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed