تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وبلاگ

تاریخ ارسال: شنبه، 2 آبانماه 1388  

 

افزایش وبلاگ‌های درآمدزا در سال ۲۰۰۹

 
 

نتایج تحقیقات سالانه موسسه تکنوراتی در خصوص وضعیت فضای وبلاگ در سطح بین المللی نشان می دهد تعداد وبلاگهایی که تبدیل به یک منبع درآمد شده اند در سال 2009 افزایش یافته است. 

 
 

نتایج تحقیقات سالانه موسسه تکنوراتی در خصوص وضعیت فضای وبلاگ در سطح بین المللی نشان می دهد تعداد وبلاگهایی که تبدیل به یک منبع درآمد شده اند در سال 2009 افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تازه ترین گزارش موسسه تکنوراتی با عنوان "وضعیت فضای وب" با مصاحبه از حدود سه هزار وبلاگ نویس منتشر شد.

موسسه تکنوراتی همه سال تکامل فضای وب را مورد بررسی قرار داده و گزارشی را منتشر می کند.

در این بررسی مشخص شد که به اعتقاد 72 درصد از کاربران، وبلاگ یک سرگرمی ساده است که در اوقات فراغت به آن مشغول می شوند.

این درحالی است که تعداد وبلاگ نویسانی که وبلاگ خود را به یک فعالیت حرفه ای تبدیل کرده اند روبه رشد است به طوری که 28 درصد از مصاحبه شوندگان با وبلاگ خود به یک فعالیت حرفه ای اشتغال دارند و از این راه درآمد قابل توجهی به دست آورده اند.

این فعالیت حرفه ای فراتر از یک کار نیمه وقت است به طوری که درآمد سالانه متوسط این وبلاگ نویسان 15 هزار دلار است.

13 درصد از مصاحبه شوندگانی که اغلب برای اشتراک گذاری شغل خود می نویسند کار حرفه ای شرکتی را که در آن کار می کنند را هم در وبلاگ خود ارائه می دهند. در این مقوله درآمد متوسط این افراد حتی به 122 هزار دلار در سال می رسد.

براساس گزارش ژورنالیسم، همچنین 17 درصد از وبلاگ نویسان تائید کردند که وبلاگ در حال تبدیل شدن به یک منبع اصلی درآمد است.

از سویی دیگر از هر 10 وبلاگ نویس، چهار نفر از دنیای اطلاعات هستند و در روزنامه ها، مجلات و رادیو و اغلب به عنوان همکاران غیر رسمی کار می کنند. از این تعداد 27 درصد در وبلاگ خود نیز در عرصه رسانه فعالیت می کنند. به این ترتیب وبلاگ نویسان در حال تبدیل شدن به بخشی از فعالیت سیستم ارائه اطلاعات سریع هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed