تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: جمعه، 1 آبانماه 1388  

 

حذف صد موقعیت شغلی در اتاق خبری نیویورک تایمز

 
 

نیویورک تایمز در اقدام جدیدی که برای رهایی از مشکلات مالی ناشی از کاهش درآمد تبلیغاتی صورت می‌گیرد، قصد دارد صد شغل را در اتاق خبریش حذف کند. 

 
 

نیویورک تایمز در اقدام جدیدی که برای رهایی از مشکلات مالی ناشی از کاهش درآمد تبلیغاتی صورت می‌گیرد، قصد دارد صد شغل را در اتاق خبریش حذف کند.

به گزارش ایسنا، بیل کللر، دبیر اجرایی این روزنامه آمریکایی در ایمیلی به کارمندان اعلام کرد که ناشر روزنامه قصد دارد بسته تعدیل داوطلبانه‌ای را به کارمندان عرضه کند اما هشدار داده است در صورتی که استقبال از این بسته ضعیف باشد، نیویورک تایمز به اخراج اجباری روی خواهد آورد.

این صد موقعیت شغلی حدود 8 درصد از کارمندان ژورنالیسم این روزنامه را تشکیل می‌دهند؛ این نشریه که به «بانوی خاکستری» ملقب شده، توسط شرکت نیویورک تایمز منتشر می‌شود که صاحب روزنامه‌های اینترنشنال هرالد تریبون، بوستون گلوب و 15 نشریه منطقه‌ای و ده‌ها وب‌سایت است.

این شرکت مادر که در هر دوی تبلیغات چاپی و آنلاین لطمه دیده، به تازگی ضرر 35 میلیون دلاری در نیمه اول سال جاری میلادی را گزارش کرده است.

کارمندان نیویورک تایمز پیش از این پنج درصد کاهش پرداخت داشته‌اند و دبیر اجرایی این روزنامه اذعان کرده است کسانی که باقی مانده‌اند با حجم کاری بیش‌تری روبه‌رو هستند.

اتاق خبری نیویورک تایمز 1250 نفر را به خدمت گرفته که بیش از هر روزنامه آمریکایی دیگر است و یکی از معدود روزنامه‌هایی است که در سراسر آمریکا توزیع می‌شود. کاهش پرداخت دستمزد که سال گذشته اعلام شد، به‌منظور جلوگیری از اخراج کارمندان بود اما وخیم شدن اوضاع مالی این ناشر ثابت کرد وضعیت بدتر از حد انتظار است.

نیویورک تایمز اکنون همانند شرکت نیوزکورپ در حال بررسی جبران کاهش درآمد تبلیغاتی از طریق مطالبه هزینه اشتراک از خوانندگان برای دسترسی به محتوای خبری آنلاین است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed