دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها کتاب روشهای پژوهش رسانهها را در قالب نسخه دیجیتال منتشر کرد.
فاطمه کیهان مسئول انتشارات مرکز مطالعات گفت: کتاب روشهای پژوهش در رسانهها، نوشته «ارتور آسا برگر» همانطور که از نامش پیداست دارای رویکردی پژوهشی در زمینه رسانههاست که توسط محمد حفاظی ترجمه و در سال 1373 از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها منتشر شده است.
نویسنده در کتاب یاد شده تلاش دارد با ارائه روشهای به کار گرفته از جمله تحلیل محتوا، سنجشها و مصاحبههای دقیق، خواننده را به درک عمیقتری از روشهای مورد مطالعه یاری رساند.
میتوانید متن كامل نسخه ديجيتال این كتاب را از اینجا دریافت کنید.