تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: دوشنبه، 20 مهرماه 1388  

 

یک‌سوم کارمندان آمریکایی فعالیت‌های کاری خود را از منزل انجام می‌دهند

 
 

همکاران سیستم - "موسسه خدمات الکترونیکی مصرفی آمریکا"(CEA) بر پایه مطالعه جدید خود اعلام کرد، بیش از 38 میلیون نفر در آمریکا که 37 درصد از کل کارمندان این کشور را تشکیل می‌دهند، دست‌کم یک روز در ماه فعالیت‌های کاری خود را از منزل و بر پایه نسل جدید خدمات ارتباطی انجام می‌دهند. 

 
 

همکاران سیستم - "موسسه خدمات الکترونیکی مصرفی آمریکا"(CEA) بر پایه مطالعه جدید خود اعلام کرد، بیش از 38 میلیون نفر در آمریکا که 37 درصد از کل کارمندان این کشور را تشکیل می‌دهند، دست‌کم یک روز در ماه فعالیت‌های کاری خود را از منزل و بر پایه نسل جدید خدمات ارتباطی انجام می‌دهند.

این موسسه گزارش خود در این زمینه را با عنوان "کار کردن از راه دور و فناوری‌هایی که امکان کار کردن خارج از دیوارهای سازمان را فراهم می‌کند"، منتشر کرده است. در این گزارش آمده است، از بین کسانی که فعالیت‌های کاری خود را خارج از سازمان انجام می‌دهند، 98 درصد از فناوری‌های رایانه‌ای مانند رایانه‌های شخصی و چاپگرها استفاده می‌کنند، 90 درصد تجهیزات ارتباطی نظیر تلفن‌همراه و دستگاه‌های فکس را به‌کار می‌گیرند و 75 درصد نیز لوازم جانبی فناوری مانند سیستم‌های پشتیبان و ایستگاه‌های کاری را به‌کار می‌برند.

افرادی که وظایف کاری خود را در منزل انجام می‌دهند، بدون هرگونه اختلالی این کار را دنبال می‌کنند و آن‌ را با بهترین کیفیت به اتمام می‌رسانند. از مهم‌ترین مزایایی که این جریان برای آن‌ها به همراه دارد، انعطاف‌پذیری بیشتر در ساعات کاری، کاهش زمان سفرهای درون‌شهری و افزایش کارایی است.

"استیو کوئنینگ"(Steve Koenig) مدیر مرکز تحقیقات مرکز CEA در این خصوص توضیح داد: «پیشرفت‌های فناورانه، ملاحظات اقتصادی و افزایش کارایی از جمله مواردی است که سازمان‌ها را به انجام فعالیت‌های کاری در خارج از محیط کار تشویق می‌کند. کارمندان معتقدند که انجام فعالیت‌های روزانه آن‌ها در منزل با افزایش کارایی آن‌ها همراه است. این جریان به صورت دوطرفه برای کارمندان و کارفرمایان مفید خواهد بود».

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed