تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: سه شنبه، 14 مهرماه 1388  

 

چرا وعده سیم‌کارت‌های قاصدک و امین عملی نشد؟

 
 

استفاده از دو سیم‌کارت جدید با نام‌های قاصدک و امین توسط همراه اول در نمایشگاه تلکام 2008 تهران به مشترکان معرفی شده و قرار بود بعد از این نمایشگاه عرضه شوند اما این کار تاکنون به دیلیل نامشخص انجام نشده است و زمان مشخصی هم از سوی مسوولان شرکت ارتباطات سیار ایران برای راه‌اندازی این سرویس‌ها اعلام نشده است.  

 
 

استفاده از دو سیم‌کارت جدید با نام‌های قاصدک و امین توسط همراه اول در نمایشگاه تلکام 2008 تهران به مشترکان معرفی شده و قرار بود بعد از این نمایشگاه عرضه شوند اما این کار تاکنون به دیلیل نامشخص انجام نشده است و زمان مشخصی هم از سوی مسوولان شرکت ارتباطات سیار ایران برای راه‌اندازی این سرویس‌ها اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، یکی از کاربردهای سیم‌کارت قاصدک که در ابتدای معرفی‌اش تبلیغات بسیاری از سوی همراه اول انجام گرفت، پیام‌رسانی بوده و ویژه پیامک است و سیم‌کارت امین هم برای کنترل، حفاظت و موقعیت‌یابی خودرو بر پایه پیامک GPS طراحی شده است.

وحید صدوقی - مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران - در تیرماه سال گذشته گفته بود: سیم‌کارت پیام‌رسان قاصدک پس از به روز شدن واگذاری سیم‌کارت در کشور وارد بازار می‌شود؛ این سیم‌کارت که سیم‌کارت پیام رسان و ویژه پیامک است پس از به روز شدن واگذاری سیم‌کارت در کشور و تعیین تعرفه آن به بازار عرضه خواهد شد.

اما در سیم‌کارت امین برای کنترل، حفاظت و موقعیت‌یابی خودرو بر پایه پیامک GPS طراحی شده است، سامانه ردیاب در قالب یک بسته سخت‌افزاری برروی خودرو نصب می‌شود و می‌توان با ارسال و دریافت پیامک از سیم‌کارت تعبیه شده در سامانه حفاظتی و کنترلی، علاوه بر کنترل خودرو از امکانات موقعیت‌یابی جغرافیایی نیز بهره برد.

این سرویس شامل سخت‌افزار نصب شونده در ماشین، نرم‌افزار نصب شونده در گوشی و سیم‌کارت قرارگیرنده در سخت‌افزار سیستم بوده و سیم‌کارت آن در تمامی محدوده پوششی شبکه همراه اول قابلیت آنتن‌دهی دارد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های سخت‌افزاری سیم‌کارت امین عبارتند از قابل نصب بر روی اکثر خودروها، تعیین دقیق موقعیت خودرو از طریق سیستم موقعیت‌یاب جهانی (GPS)، دریافت اطلاعات وضعیت خودرو توسط مالک، هشدار از طریق پیامک در صورت بروز دسترسی غیر مجاز به خودرو، ضربه خوردن، قطع باطری، امکان خاموش و روشن کردن خودرو از طریق پیامک، کنترل از راه دور قفل مرکزی ، تغییر تنظیمات امنیتی دزدگیر از راه دور.

از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری این سرویس نیز می توان به مواردی مثل نصب برنامه بر روی انواع گوشی‌های تلفن همراه، نمایش موقعیت وسیله نقلیه روی نقشه جغرافیایی با امکان درشت‌نمایی بر روی نقشه، نمایش سرعت و جهت حرکت وسیله نقلیه، ارسال فرامین مختلف برای خودرو در حال حرکت اشاره کرد.

اما امکان ارسال و دریافت پیامک و اختصاصی کردن ارسال و دریافت پیامک به یک یا چند شماره تلفن همراه و امکان سرویس‌دهی در تمامی محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه همراه اول در سراسر کشور از قابلیت‌های سوئیچ این سیم‌کارت است.

این سیم‌کارت علاوه بر امکان استفاده توسط اشخاص، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی، برای موسسات حمل و نقل، مدیریت ناوگان شهری و سایر نهادها، امکان شخصی شدن و افزودن امکانات ویژه آنها را داراست.

این سیم‌کارت اعتباری است و تعرفه هر پیامک سیم‌کارت امین هم مانند سیم‌کارت عادی محاسبه می‌شود و حداقل اعتبار سالانه آن 200 هزار ریال است و بنا بر اعلام در تمامی محدوده پوشش شبکه ارتباطات سیار ایران و سراسر شهرها، روستاها و جاده‌های کشور قابلیت آنتن‌دهی دارد اما هنوز هیچ دلیل مشخصی درباره دلایل ارایه نشدن این دو سیم‌کارت به عنوان سرویس‌های ارزش افزوده که مورد تاکید همراه اول قرار دارد ارایه نشده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed