تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وبلاگ

تاریخ ارسال: سه شنبه، 14 مهرماه 1388  

 

کمیسیون ارتباطات فدرال وبلاگ‌نویس‌ها را زیر نظر می‌گیرد

 
 

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) برای اولین بار محدودیت‌هایی برای اظهار نظرهای وبلاگ نویس‌ها در مورد اجناس و سرویس‌ها (Review) ایجاد کرده‌است.  

 
 

همشهری آنلاین - کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) برای اولین بار محدودیت‌هایی برای اظهار نظرهای وبلاگ نویس‌ها در مورد اجناس و سرویس‌ها (Review) ایجاد کرده‌است.

به گزارش اسوشیتدپرس، FCC از نویسنده‌های فضای مجازی و وبلاگ نویس‌ها که در مورد محصولات مختلف نظارات خود یا Reviewمی‌نویسند، خواسته‌است تا وجوه دریافتی از شرکت‌های تولیدی و خدماتی را به طور شفاف بیان کنند.

این کمیسیون همچنین به تبلیغ کنندگان محصولات در وب که در مورد اثرات شگفت‌آور بودن نتایج محصولات اظهار نظر می‌کنند اخطار می‌دهد که با اعلام غیر نوعی بودن نتایج نمی‌توانند از زیر مسئولیت این اظهار نظرها و ترغیب کردن خواننده‌ها به مصرف محصولات شانه خالی کنند.

کمیسیون ارتباطات فدرالمی‌گوید به اعضای آن 4 به صفر به تصویب این قوانین و محدودیت‌ها رأی داده‌اند. سرپیچی از این قوانین که از روز اول دسامبر 2009 به اجرا در می‌آید، پیگرد قضایی درپی دارد.

در عرصه تبلیغات و مخصوصاً در بازار ایالات متحده شرکت‌ها برای تبلیغ محصولات خود از اظهار نظرهای مشتریان استفاده می‌کنند. برای مثال شرکت‌های تولید کننده مکمل‌های غذایی به نقل از چند مصرف کننده از اثرات شگفت انگیر کاهش وزن محصولات خود می‌نویسند.

کمیسیون ارتباطات فدرال می گوید اظهار نظرهای مصرف کنندگان تا زمانی که تنها از تجربه شخصی آن‌ها خبر دهد می‌تواند موثر باشد ولی اگر حقایق علمی و تجربه استفاده‌های ناموفق محصولات در کنار این اظهار نظرها آورده نشود می تواند خریداران را گمراه کند.

عده‌ای از وبلاگ نویسان در مطالب خود از تجربه شخصی مصرف سرویس‌ها و محصولات شرکت‌ها می‌نویسند. FCC می‌گوید بعضی از این وبلاگ نویس‌ها از شرکت‌های تولیدی و خدماتی پول دریافت می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed