تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سازمان صداوسیما

تاریخ ارسال: سه شنبه، 14 مهرماه 1388  

 

راهکارهای قائم مقام صداوسیما برای مقابله رسانه در برابر بحران اقتصادی غرب

 
 

به گزارش مدیریت همکاری‌های بین‌المللی صداوسیما، در دومین روز از چهل‌وششمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا ـ اقیانوسیه(ABU) دکتر دارابی قائم مقام صداوسیمای کشورمان که در صدر هیاتی رسانه‌ای برای شرکت در اجلاس مذکور به مغولستان سفر کرده است با ایراد سخنرانی در مجمع عمومی، هفت راهکار برای «مقابله رسانه در برابر بحران اقتصادی غرب» مطرح کرد. 

 
 

به گزارش مدیریت همکاری‌های بین‌المللی صداوسیما، در دومین روز از چهل‌وششمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا ـ اقیانوسیه(ABU) دکتر دارابی قائم مقام صداوسیمای کشورمان که در صدر هیاتی رسانه‌ای برای شرکت در اجلاس مذکور به مغولستان سفر کرده است با ایراد سخنرانی در مجمع عمومی، هفت راهکار برای «مقابله رسانه در برابر بحران اقتصادی غرب» مطرح کرد.

به گزارش ایسنا؛ دارابی با ارائه پیشنهاداتی بر افزایش تولیدات مشترک میان کشورهای عضو، توسعه مبادلات برنامه ای رایگان بین اعضا ، تاکید بر رویکرد فرهنگ سازی و آموزش شهروندان درزمینه‌های مختلف اجتماعی برای رویارویی با بحران اقتصادی، برجسته سازی فرهنگ قناعت و رعایت الگوی مصرف ، تاکید بر بومی سازی الگوهای توسعه در کشورهای عضو و تلاش برای تولید برنامه‌های مشارکتی با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های داخلی تاکید کردند.

دکتر دارابی با اشاره به آفات بحران اقتصادی جهان غرب بر حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی جوامع مختلف، بر ضرورت مطالعه دقیق و کارشناسانه و پرهیز از شتابزدگی جهت ورود و ادغام در اقتصاد جهانی هشدار دادند و خواستار نقش برجسته‌تر رسانه‌ها در بسترسازی و آماده‌سازی فضای روانی جامعه برای پذیرش الگوهای بومی توسعه درکشورهای عضو شد.

او با اشاره به تجربه جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با بحران اقتصادی غرب، یکی از عوامل اصلی کم تاثیر بودن بحران بر اقتصاد ایران را تاکید بر فرهنگ قناعت، رعایت الگوی مصرف و عملکرد مثبت رسانه ملی درامر آموزش و فرهنگ سازی جامعه دانستند.

قائم مقام سازمان در پایان با انتقاد از عملکرد غیرحرفه‌یی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اروپایی(EBU) درخصوص انعکاس تحولات انتخابات ریاست جمهوری ایران بر ضرورت پایبندی این اتحادیه نسبت به

تکثرگرایی و پرهیز از رویکرد سلبی و شتابزده سیاسی تاکید کردند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed