تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: شنبه، 11 مهرماه 1388  

 

بازار تلویزیون‌های اینترنتی رونق می‌گیرد

 
 

با روی کار آمدن فناوری‌های جدید برای اتصال گیرنده‌های تلویزیونی به اینترنت، شرکت Ernst & Young پیش‌بینی کرد ظرف چند سال آینده میزان استفاده از تلویزیون اینترنتی در سراسر جهان به طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.  

 
 

با روی کار آمدن فناوری‌های جدید برای اتصال گیرنده‌های تلویزیونی به اینترنت، شرکت Ernst & Young پیش‌بینی کرد ظرف چند سال آینده میزان استفاده از تلویزیون اینترنتی در سراسر جهان به طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، مینی‌ابزارهای اینترنتی که هم‌اکنون با نام Widget معرفی می‌شوند و مخصوص پخش برنامه‌های تلویزیون اینترنتی هستند، امروزه به صورت گسترده در تلفن‌های همراه و رایانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن تا بتوانند امکان پخش برنامه‌های تلویزیون اینترنتی را برای عموم کاربران فراهم کنند.

این ابزارها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که به کاربر امکان می‌دهند به جای تماشای تمام برنامه‌های تلویزیونی و منتظر ماندن برای پخش برنامه‌ مورد نظر، در هر زمان برنامه دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را تماشا کنند.

علاوه بر این، ابزارهای یاد شده امکان مشاهده دیگر برنامه‌ها را که در تلویزیون‌های معمولی وجود ندارد، فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، کاربر در تلویزیون اینترنتی می‌تواند اطلاعات مربوط به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی را دریافت کند و یا از طریق آگهی‌های تبلیغاتی پخش شده، کالای تبلیغاتی مورد نظر خود را خریداری نماید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed