تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 11 شهریورماه 1388  

 

روزنامه آمریکایی وب‌سایت ویژه مشترکان راه‌اندازی کرد

 
 

در حالی که ناشران روزنامه آمریکایی در حال بررسی مطالبه هزینه برای محتوای اینترنتی هستند روزنامه پنسیلوانیایی پیتس برگ پست-گزت طرحی را برای برقراری سیستم اشتراک پولی برخی از محتواهای آنلایش اعلام کرد.  

 
 

در حالی که ناشران روزنامه آمریکایی در حال بررسی مطالبه هزینه برای محتوای اینترنتی هستند روزنامه پنسیلوانیایی پیتس برگ پست-گزت طرحی را برای برقراری سیستم اشتراک پولی برخی از محتواهای آنلایش اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام این روزنامه، وب‌سایت PG+ تنها ویژه کاربران عضو خواهد بود و با مطالب تعاملی و محتوای انحصاری به هزینه اشتراک 36 دلار در سال یا 3.99 دلار در ماه برای مشترکان موجود خواهد بود.

بر اساس گزارش فرانس پرس، این وب‌سایت جایگزین وب‌سایت فعلی روزنامه پیتس برگ پست-گزت نمی‌شود اما دارای مجموعه منحصری از وبلاگ‌ها، ویدیوها، چت زنده و نگاه پشت صحنه به اخبار روز خواهد بود. وب سایت Post-Gazette.com این روزنامه نیز هم‌چنان به عرضه محتوای معمولی و رایگان ادامه می‌دهد.

در حالی که کاهش درآمد تبلیغاتی، افت مداوم تیراژ و روی آوردن خوانندگان به اخبار آنلاین رایگان ناشران را به چاره‌جویی واداشته و برخی از آن‌ها مانند نیویورک تایمز درصدد برقراری سیستم پرداخت برای محتوای آنلاین برآمده‌اند، تحلیلگران رسانه‌یی درگیر بحث شدید درباره تمایل خوانندگان به پرداخت پول برای اخبار آنلاینی هستند که سال‌هاست عادت کرده‌اند به رایگان دریافت کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed