تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حریم خصوصی

تاریخ ارسال: جمعه، 6 شهریورماه 1388  

 

۴۸ درصد کاربران فیس‌بوک از اشتراک اطلاعات شخصی خود نگرانی ندارند

 
 

انتشار برنامه‌های تفریح و سفر جمعی بر روی سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر به مانند ارسال دعوتنامه برای دزدان برای سرقت خانه‌های خالی کاربران این سایت ها است.  

 
 

انتشار برنامه‌های تفریح و سفر جمعی بر روی سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر به مانند ارسال دعوتنامه برای دزدان برای سرقت خانه‌های خالی کاربران این سایت ها است.

به گزارش فارس به نقل از آی دی جی، بررسی های موسسه حقوقی Legal And General در انگلیس نشان می دهد نزدیک به 40 درصد کاربران سایت هایی مانند فیس بوک امکانات صفحه شخصی خود در این سایت را به گونه ای تنظیم کرده اند که همگان قادر به مطالعه آنها هستند و نتیجه این امر سوءاستفاده برخی کلاهبردان و دزدها است.

به عنوان مثال وقتی یک کاربر بر روی این وب سایت از برنامه خود و همسرش برای مسافرت چند روزه خبر می دهد دزدها و سارقان را نیز از خالی بودن خانه خود باخبر کرده و به طور غیر عمدی به آنها برای سرقت چراغ سبز نشان داده است.

تحقیقات نشان می دهد که 38 درصد کاربران فیس بوک برنامه تعطیلات خود را در این وب سایت به اشتراک می گذارند و 33 درصد آنها نیز این اطلاعات را به طور عمومی به اشتراک می گذارند.

۴۸ درصد کاربران این وب سایت می گویند هیچ نگرانی بابت به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود ندارند و این در حالی است که این نگرش باید تغییر کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed