تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 4 شهریورماه 1388  

 

فروش سینماها در ماه رمضان امسال پنج برابر شد

 
 

مدیر موسسه فیلمیران فروش امسال سینماها در ماه رمضان را با وجود اجرای طرح بلیت نیم‌بها بسیار بالاتر از سال‌های گذشته و حدود پنج برابر دانست.  

 
 

مدیر موسسه فیلمیران فروش امسال سینماها در ماه رمضان را با وجود اجرای طرح بلیت نیم‌بها بسیار بالاتر از سال‌های گذشته و حدود پنج برابر دانست.

علی سرتیپی در این باره به خبرنگار مهر گفت: با اجرای طرح رمضانی فروش روز گذشته سینماها بسیار خوب بود. مجموع فروش سینماها در ماه رمضان سال گذشته در یکروز هفت میلیون تومان بود و امسال 40 میلیون تومان است. طرح بلیت نیم‌بها و اضافه شدن سانس‌های بعد از افطار فروش را نسبت به پارسال پنج برابر کرده است.

وی افزود: ما می‌خواستیم فیلم‌های دیگری را نیز مانند "ستاره بود" در این طرح اکران کنیم، اما فروش سینماها نشان داد فیلم‌های روی پرده با استقبال بهتری روبرو شده‌اند. البته این فیلم نیز به زودی به نمایش درمی‌آید. خوشبختانه تلویزیون همکاری خوبی با این طرح داشته و تاکنون مبلغی برای تبلیغات نپرداخته‌ایم.

سرتیپی ادامه داد: در طول سال ما عمدتا فصل‌هایی داریم که فروش سینماها خوب نیست یا پخش‌کننده‌ها عمدتا نمی‌خواهند آثار خود را در ماه محرم اکران کنند. اما با اجرای این طرح در طول سال ما می‌توانیم فروش خوبی داشته باشیم. تعدادی از سینماها ظرفیت بالایی دارند و می‌توانند در سانس‌های ویژه یا آخر شب فیلم نمایش دهند و ما باید از انها استفاده بهینه کنیم.

مدیر فیلمیران در ادامه بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد فیلم‌های تولید شده و وضعیت چرخه اکران می‌توانیم با اجرای این طرح در طول سال فیلم‌های بیشتری را به نمایش بگذاریم و از این فرصت استفاده کنیم. البته اکران ویژه ماه رمضان و نیم‌بها شدن بلیت‌ها بعد از افطار از دیروز در شهرهای اصفهان، شیراز و خوزستان نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم افزود: دیروز در تهران سینما ملت در میدان شهدا نمایش فیلم "پستچی سه بار در نمی‌زند" در سانس 30 دقیقه بامداد با استقبال روبرو شد. فرهنگ مردم برخی مناطق تهران از گذشته به این شکل بوده که بعد از افطار از خانه بیرون می‌آیند و بیشتر به اماکن تفریحی می‌روند. به همین دلیل از طرح اکران رمضان در این مناطق بیشتر استقبال می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed