تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 3 شهریورماه 1388  

 

وزیر پیشنهادی ارتباطات: تلاش برای دسترسی همگان به ارتباطاتی امن و با کیفیت

 
 

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از چشم اندازهای پیش بینی شده برای حوزه ICT، دسترسی همگانی به ارتباطات امن، با کیفیت و با نرخ مناسب در هر زمان و مکان است.  

 
 

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از چشم اندازهای پیش بینی شده برای حوزه ICT، دسترسی همگانی به ارتباطات امن، با کیفیت و با نرخ مناسب در هر زمان و مکان است.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی پور اظهار داشت: علاوه بر چشم اندازهای پیش بینی شده برای حوزه ICT، دسترسی همگانی به ارتباطات امن، با کیفیت و با نرخ مناسب در هر زمان و مکان، به روز رسانی خدمات ارتباطی یکی دیگر از موارد مورد توجه در این حوزه است.

وی افزود: از دیگر چشم اندازهای مهم برای بخش ICT کاهش شکاف دیجیتالی از طریق ایجاد درگاه های ارتباطی، گسترش فرصت های دیجیتالی و فراهم آوردن شرایط لازم به منظور دسترسی ارزان و آسان به اطلاعات برای عموم مردم با حفظ حریم خصوصی آن ها اشاره کرد.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سیاست ها و اهداف کلی تدوین شده از سوی وی برای بخش ICT گفت: توسعه فناوری اطلاعات و آینده نگری در خصوص آثار و تحولات IT در سطح ملی و جهانی از جمله سیاست های تدوین شده در این حوزه است.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری فعالان و نخبگان حوزه ICT و همچنین با حضور موثر در اتحادیه های منطقه ای و بین المللی، نقش کشور در تصمیم گیری های جهانی را ارتقاء و سهم ایران در بازار جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات را بالا ببریم.
تقی‌پور با اشاره به سیاست های ابلاغی اصل 44 از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در صورت توفیق خدمت گذاری، سیاست توسعه آزاد سازی و خصوصی سازی در ارایه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: با توجه به اهداف کلان تعریف شده در راستای تحقق سیاست های تدوینی بهبود فضای سرمایه گذاری و کسب کار و ارتقاء بهره وری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اهدافی است که برای اجرای هر کدام از آن ها برنامه های مشخص و کاملی طراحی و آماده شده است.

وی ادامه داد: توسعه و تأمین زیرساخت های ارتباطی مورد نیاز بخش های دولتی و غیر دولتی همچنین به کارگیری فناوری های نوین در شبکه های مادر مخابراتی از دیگر اهداف کلانی است که در جهت تحقق سیاست ها و چشم انداز حوزه ICT تعریف و برنامه ریزی شده است.

تقی‌پور آزادسازی و توسعه رقابت پذیری در ارایه سرویس های پستی را یک هدف مهم در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم دانست و اظهار داشت: در همین راستا خصوصی سازی شرکت پست و برنامه ریزی و اجرای برنامه های کاربردی برای بهبود بیش از پیش دسترسی عمومی به خدمات پایه پستی به صورت جدی مد نظر بوده و پیگیری خواهد شد.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راهبردهای تعریف شده برای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی برای کمک به توسعه و ارایه خدمات در بخش ICT گفت: باید بستر سازی لازم برای مشارکت بخش غیر دولتی در این حوزه صورت گیرد.

وی افزود: در همین راستا تلاش می کنیم تا شرایط رقابت، عدم تبعیض و جلوگیری از ایجاد انحصار برای توسعه مشارکت بخش غیر دولتی در این حوزه متناسب با نیاز بازار ایجاد شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed