تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: شنبه، 31 مردادماه 1388  

 

بلیت‌ نیم‌بهای سینماهای تهران در شب‌های رمضان

 
 

مدیر موسسه فیلمیران از آغاز طرح بلیت نیم‌بها و افزایش سانس‌های نمایش فیلم ویژه ماه مبارک رمضان از اول شهریورماه خبر داد.  

 
 

مدیر موسسه فیلمیران از آغاز طرح بلیت نیم‌بها و افزایش سانس‌های نمایش فیلم ویژه ماه مبارک رمضان از اول شهریورماه خبر داد.

علی سرتیپی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: در این طرح که از فردا آغاز می‌شود سانس‌های نمایش تا ساعت دو بامداد ادامه دارد و بلیت به صورت نیم بها ارائه می‌شود. این طرح با حمایت سازمان صدا و سیما، معاونت سینمایی، موسسه سینما شهر و انجمن سینماداران اجرا می‌شود.

وی افزود: با تلویزیون برای پخش تیزرهای فیلم‌های سینمایی روی پرده به توافق رسیده‌ایم تا بتوانیم از فردا تبلیغات را به صورت گسترده‌تر ادامه دهیم. ما به همه سالن‌های سینمایی این طرح را ابلاغ کرده‌ایم، اما هر سینماداری می‌تواند با توجه به شرایط خود این کار را انجام دهد و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

سرتیپی که پخش فیلم‌های سینمایی "پستچی سه بار در نمی‌زند"، "درباره الی" و "خروس جنگی" را برعهده دارد، در این ارتباط عنوان کرد: در حال حاضر تمام سینماهای سرگروه، سالن‌های ممتاز و پردیس‌های سینمایی با اجرای این طرح موافقت خود را اعلام کرده‌اند و امیدواریم از فردا اکران پر رونقی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اجرای این طرح باعث می‌شود سینما در ماه مبارک رمضان از حالت انفعال خارج شود. پخش‌کننده‌ها می‌توانند از حضور بازیگران و عوامل فیلم در روزهای پایان هفته در سالن‌های سینمایی استفاده کنند. البته این اولین سال اجرای طرح است و قطعا نمی‌توانیم با استقبال زیادی روبرو شویم، اما امیدوارم این طرح حرکت رو به جلویی برای سینمای ایران باشد.

سرتیپی افزود: طرح باز بودن اماکن ورزشی از افطار تا سحر چند سالی است که در کشور انجام می‌شود و با استقبال خوبی روبرو شده است، قطعا در طول زمان برای این طرح سینمایی نیز این اتفاق شکل می‌گیرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed