تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مدیریت و سیاست گذاری رسانه

تاریخ ارسال: شنبه، 31 مردادماه 1388  

 

امپراطوری رسانه‌ای به دنبال ایجاد کنسرسیوم خبری آنلاین

 
 

غول رسانه‌یی نیوزکورپ با انجام مذاکراتی با ناشران روزنامه‌های دیگر درصدد تشکیل کنسرسیومی است که برای دسترسی به اخبار در اینترنت و برروی دستگاه‌های قابل حمل، هزینه مطالبه می‌کند.  

 
 

غول رسانه‌یی نیوزکورپ با انجام مذاکراتی با ناشران روزنامه‌های دیگر درصدد تشکیل کنسرسیومی است که برای دسترسی به اخبار در اینترنت و برروی دستگاه‌های قابل حمل، هزینه مطالبه می‌کند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش لس‌آنجلس تایمز، تصور می‌رود مدیر دیجیتالی نیوزکورپ با نمایندگان شرکت‌های نیویورک تایمز، واشنگتن پست، هرست و تریبون دیدار کرده باشد.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که روزنامه‌های سراسر آمریکا با تنزل شدید درآمد تبلیغات چاپی، کاهش مداوم تیراژ و روآوردن خوانندگان به اخبار آنلاین رایگان روبه‌رو هستند.

روپرت مرداک، مدیر اجرایی و رییس هیات مدیره نیوزکورپ به تازگی از اقدام این شرکت برای مطالبه هزینه دسترسی به وب سایت‌های روزنامه‌هایش خبر داده است.

وب سایت روزنامه وال استریت ژورنال که متعلق به نیوزکورپ است در حال حاضر مبتنی بر مدل اشتراک پولی فعالیت می‌کند؛ نیویورک پست، تایمز لندن، سان و استرالین از جمله روزنامه‌های دیگر روپرت مرداک هستند.

تحلیلگران درگیر بحث شدیدی درباره تمایل خوانندگان برای پرداخت پول به‌منظور دسترسی به اخبار آنلاینی هستند که سال‌ها به رایگان در اختیار آن‌ها بوده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed