تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: شنبه، 31 مردادماه 1388  

 

شبکه تلویزیونی-اینترنتی لبیک سریال پخش خواهد کرد

 
 

مدیر شبکه تلویزیونی ـ اینترنتی لبیک از افزایش مدت زمان پخش برنامه‌های این شبکه از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.  

 
 

مدیر شبکه تلویزیونی ـ اینترنتی لبیک از افزایش مدت زمان پخش برنامه‌های این شبکه از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی امور حج و زیارت صدا و سیما، حسن گروسی با اعلام این مطلب گفت: این شبکه در حال حاظر روزانه سه ساعت برنامه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح پخش می‌کند و تکرار آن نیز در همان روز از ساعت 18 است که انشاءالله از ابتدای ماه مبارک رمضان زمان پخش شبکه لبیک به 10 ساعت افزایش می‌یابد که صبح‌ها از ساعت 8 و 30 الی 13 و 30 دقیقه و تکرار برنامه های از ساعت 18 لغایت 23 خواهد بود.

رییس امور حج و زیارت صدا و سیما افزود: شبکه لبیک در زمان راه اندازی به عنوان نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی در سطح خاورمیانه و چهاردهمین در سطح دنیا، افتتاح شد و توانست کاربران قابل ملاحظه‌یی را از داخل و خارج از کشور جذب کند.

گروسی گفت: با توجه به فضای خاص معنوی که در ایام ماه مبارک رمضان در سطح جامعه ایجاد می‌شود مقرر شد از همین ماه به بعد زمان پخش شبکه افزایش یافته و جدیدترین تولیدات حج و زیارت و سایر برنامه‌های معارفی از شبکه پخش شود که در همین زمینه علاوه بر پخش سریال روز حسرت و ویژه برنامه مسلمانان، فیلم های سینمایی توبه نصوح، سفر بزرگ، ایوب پیامبر، ابراهیم خلیل ا...(س) و ... در ماه مبارک رمضان از شبکه لبیک پخش خواهد شد.

گروسی گفت: تولیدات ویژه‌یی جهت ماه مبارک رمضان در تولید حج و زیارت تهیه و برای پخش از شبکه های سیما در اختیار آن حوزه قرار گرفته است. از ویژگی‌های این تولیدات ضبط برنامه ها در لوکیشن‌های مکه و مدینه است و از کارشناسانی نظیر حجج اسلام والمسلمین علم الهدی، نقویان، رنجبر و ... بهره گیری شده است.

حسن گروسی رئیس امور حج و زیارت صدا و سیما هم چنین خبر داد: پس از تجربه موفق راه اندازی سایت لبیک توسط صداوسیما و اقبال عمومی کابران داخلی و خارجی و بدلیل احساس نیاز و وجود ظرفیت لازم خصوصاً علاقه و اشتیاق جوانان به این مقوله، امور حج و زیارت صدا و سیما بزودی سایت جدیدی با عنوان زائرین zaerin.ir که از جامع ترین سایتهای اینترنتی مذهبی خواهد بود راه اندازی خواهد شد.

گروسی گفت زمان احتمالی راه اندازی این سایت انشاءالله عید سعید فطر خواهد بود و در منوهای این سایت قرآن و عترت، دین و اندیشه، بانک صوتی و تصویری، کتابخانه تخصصی، معارف اسلامی، بانک اشعار، مقالات، فلسفه، آداب و فضایل زیارت، نگارخانه، کلام نور و ... قابل دسترس عموم کاربران خواهد بود.

طبق اعلام رئیس حج و زیارت صدا و سیما این سایت به معرفی کلیه اماکن مذهبی و امامزاده ها خواهد پرداخت و کاربران می توانند از راه دور بطور مستقیم حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع)، حضرت ابا عبدا... الحسین(ع)، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت اباالفضل العباس(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را زیارت نمایند.

براساس این خبر، صفحه ای در سایت زائرین ویژه کودکان راه اندازی می گردد که در آن داستانهای تصویری ائمه(ع)، بازی و سرگرمی، کلیپهای تصویری، انیمیشن و .. قابل دسترسی است.

رئیس حج و زیارت صدا و سیما گفت در بخش کتابخانه تخصصی، pdf حدود یک هزار کتاب وجود داشته و علاوه بر راه اندازی صفحه خدمات که اوقات شرعی، دانلود نرم افزار و ... در آن قابل استفاده می باشد صفحه ای نیز ویژه تلفن همراه در دست راه اندازی است که کاربران می توانند نرم افزارهای مذهبی، نرم افزارهای کاربردی، کلیپهای تصویری، تم های مذهبی و کتابهای الکترونیکی معارفی را در این بخش دانلود کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed