تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 27 مردادماه 1388  

 

آغاز فعالیت شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال در اسپانیا

 
 

دولت اسپانیا فعالیت تلویزیون‌های دیجیتال زمینی را (دی.‌تی.تی) را که بابت پخش برنامه از مشترکان خود پول دریافت می‌کنند، مجاز اعلام کرد. 

 
 

دولت اسپانیا فعالیت تلویزیون‌های دیجیتال زمینی را (دی.‌تی.تی) را که بابت پخش برنامه از مشترکان خود پول دریافت می‌کنند، مجاز اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دولت اسپانیا اواخر هفته گذشته اجازه‌ی پخش برنامه‌های تلویزیونی دیجیتال به صورت زمینی را از سوی تلویزیون‌های این کشور صادر کرد.

براین اساس ماریاترزا فرناندز، معاون نخست‌وزیر اسپانیا در نشست اخیر کابینه دولت درباره‌ی این تصمیم خاطرنشان کرد: دی.‌تی.تی یا همان تلویزیون دیجیتال زمینی جدیدی را برای سرمایه‌گذاری در عرصه‌ی شبکه‌های تلویزیونی باز می‌کند و هم‌چنین امکانات وابزار جدیدی را در اختیار بینندگان تلویزیون قرار می‌دهد.

با تصویب این قانون شرکت‌های دارنده‌ی تلویزیون دیجیتال زمینی، از جمله گروه مدیاپرو از پخش مسابقات فوتبال اسپانیا و هم‌چنین مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک حق اشتراک قابل توجهی را دریافت می‌کنند.

این درحالی است که شبکه‌های ماهواره‌یی از جمله ایروا پسیا بسیار متضرر خواهند شد.

مسؤولان تلویزیون ایرواپرسیا هفته گذشته اعلام کردند که مذاکرات با شرکت مدیا پرو برای ادغام این شبکه‌ها با هم به شکست انجامیده است.

با این حال معاون نخست‌وزیر اسپانیا این ادعا که تصویب قانون فعالیت شبکه‌های دیجیتال زمینی همزمان با مسابقات فوتبال در ماه جاری بوده است را رد کرد.

او گفت: تصویب این قانون به دلایل تکنیکی و اقتصادی بوده است و هیچ ربطی به رقابت‌های فوتبال ندارد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، حق اشتراک از سوی تلویزیون‌های دیجیتال و زمینی، پیشنهادی عملی برای درآمدزایی توسط صاحبان شبکه‌های خصوصی است و به آنان کمک می‌کند تا وضعیت اقتصادی خود را حفظ کنند.

اسپانیا موظف است از آوریل 2010 سیستم قدیمی پخش آنالوگ را به دیجیتال تغییر دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed