تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نهادهای اجرایی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 27 مردادماه 1388  

 

سازمان تبلیغات اسلامی، ویکی‌پدیای اسلامی راه اندازی می‌کند

 
 

حجت الاسلام موسوی هوایی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی: با توجه به اینکه در ویکی پدیای جهانی هر شخصی می تواند اطلاعات خود را بدون توجه به مستند بودن آن در معرض دید همگان قرار دهد ما در نظر داریم با توجه به یک ممیزی صحیح و با توجه به مبانی اسلامی و اعتقادی خود یک ویکی پدیای اسلامی طراحی و راه اندازی کنیم. 

 
 

با راه اندازی سایت نمایشگاه مجازی کتاب (book24.ir) از این پس امکان خرید 24 ساعته کتاب برای همه اقشار مردم در سراسر کشور فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه و فروشگاه مجازی کتاب با توجه به احساس نیاز به سیستم فروش و دسترسی آسان مخاطبان به تمامی کتابهای منتشر شده و تازه های نشر در سراسر کشور توسط شرکت رایمهر کیش و با حمایت محتوایی و سیاستگذاری معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات آسلامی راه اندازی شده است.

حجت الاسلام موسوی هوایی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص راه اندازی نمایشگاه مجازی کتاب در نشستی با خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین وظایف نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایی عدالت فرهنگی است. همانگونه که در تولیدات فرهنگی همواره شعار و هدف ما ایجاد عدالت فرهنگی است از اینرو این شعار باید در بخش تولید نیز به سمت توزیع عادلانه این محتوا باشد.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مرکز محور بودن توزیع کتابها و محصولات فرهنگی در تهران گفت: متاسفانه تولید و توزیع محصولات فرهنگی علی الخصوص کتاب در تهران متمرکز شده و سازمان تبلیغات اسلامی با گسترش سامانه های قوی اینترنتی در راستای هدف ایجاد عدالت فرهنگی توزیع و دسترسی کتاب را برای همه مردم میسر و آسان کند.

وی با اشاره به راه اندازی کتابخانه دیجیتال گفت : راه اندازی کتابخانه دیجیتال حرکت به سمت یکی از همین پله های اهداف عدالت فرهنگی است.

موسوی هوایی همچنین از راه اندازی ویکی پدیای اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در ویکی پدیای جهانی هر شخصی می تواند اطلاعات خود را بدون توجه به مستند بودن آن در معرض دید همگان قرار دهد ما در نظر داریم با توجه به یک ممیزی صحیح و با توجه به مبانی اسلامی و اعتقادی خود یک ویکی پدیای اسلامی طراحی و راه اندازی کنیم.

در ادامه این نشست عماد الدین قمی مدیر اجرایی نمایشگاه و فروشگاه مجازی کتاب گفت: نمایشگاه مجازی کتاب با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان کتابهای منتشر شده در سراسر کشور طراحی و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه مجازی بر اساس آخرین تکنولوژیهای روز دنیا و مبتنی بر رفع نیاز مخاطبان طی مذاکره با ناشران بزرگ در حال حاضر با20 هزار عنوان کتاب فعالیت خود را آغاز کرده است و پیش بینی می شود که این رقم تا چند وقت دیگر به 200 هزار عنوان افزایش پیدا کند.

قمی در خصوص چگونگی فعالیت ناشران در این نمایشگاه و فروشگاه مجازی کتاب گفت: ناشران براساس نوع فعالیتشان به سالنها و غرفه بندیهای مختلفی تقسیم می شوند. مثلا ناشران آموزشی و کمک آموزشی در یک سالن و ناشران کودک و ... در سالن دیگر قرار می گیرند.

وی از استفبال بیش از 300 ناشر بزرگ از راه اندازی این نمایشگاه خبر داد و گفت: سیستم مدیریت در این سامانه امکان دسترسی به سفارشها و محصولات را فراهم می سازد و ناشر می تواند لحظه به لحظه موجودی کتابها و سفارشهای خود را مورد بررسی قرار دهد یا مشخصات محصول را ویرایش و محصول جدید اضافه کند.

قمی در خصوص مزیتهای این نمایشگاه برای مخاطبان نیز گفت: در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند بدون محدودیت زمان و مکان در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تهیه کتاب خود اقدام کنند و عوامل اجرایی نمایشگاه در کوتاهترین زمان ممکن سفارشها را به آدرس در خواستی مشتری ارسال می کنند. جستجوی موضوعی و مشخص کتاب، خرید اینترنتی با 10 درصد تخفیف، ارایه اخبار و اطلاعات آخرین کتابهای منتشر شده، نقد وبررسی کتاب و ... از دیگر مزیتهای این سامانه است.

وی همچنین در خصوص هزینه ارسال محصولات از این فروشگاه گفت: با توجه به هدف ما که همانا افزایش سرانه مطالعه و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در کشور است هزینه ارسال کتاب بدون توجه به موقعیت مکانی آن در سراسر کشور950 تومان است و این مبلغ در ازای افزایش خرید تغییری نمی کند. به عنوان مثال هزینه ارسال یک کتاب با هزینه ارسال 50 کتاب یکی است. جمع بندی و ارسال یکجای محصولات هزینه های پستی را حتی الا مکان پایین می آورد. با این قابلیت که تعیین هزینه ها بر اساس سیستم اعتباری دهی بوده و شهرهای محروم هزینه ارسال کمتری نسبت به بقیه بپردازند.

آدرس اینترنتی این نمایشگاه و فروشگاه book24.ir است و علاقمندان می توانند شبانه روز با بازدید از این سایت نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed