تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حریم خصوصی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 27 مردادماه 1388  

 

شکایت پنج کاربر از فیس‌بوک به‌خاطر نقض حریم خصوصی کاربران

 
 

پنج کاربر فیس‌بوک از این سایت شبکه اجتماعی به دادگاهی عالی اورانج کانتی شکایت برده و این سایت را به نقض قوانین ایالتی متعددی که برای حفظ حریم خصوصی کاربران وضع شده‌اند، متهم کردند.  

 
 

پنج کاربر فیس‌بوک از این سایت شبکه اجتماعی به دادگاهی عالی اورانج کانتی شکایت برده و این سایت را به نقض قوانین ایالتی متعددی که برای حفظ حریم خصوصی کاربران وضع شده‌اند، متهم کردند.

به گزارش ایسنا، این شکایت فیس‌بوک را متهم کرده در جبران خسارت کاربران برای جمع‌آوری اطلاعات شخصی آن‌ها کوتاهی کرده و با در اختیار گذاشتن اطلاعات کاربران این سایت به شرکت‌های دیگر مانند تبلیغات‌کنندگان، قوانین حفاظت از اطلاعات مصرف‌کنندگان در برابر شرکت‌های شخص ثالث را نقض کرده است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، شاکیان این پرونده که شامل یک عکاس، هنرپیشه و چند دانش‌آموز متوسطه و دانشجوی کالج هستند خواستار دریافت غرامت و پرداخت هزینه‌های دادرسی توسط فیس بوک هستند. سخنگوی فیس‌بوک در بیانیه‌ای اظهار کرد این شرکت شکایت یاد شده را بدون ارزش می‌داند و با آن مبارزه می‌کند.

این شکایت در حالی صورت می‌گیرد که مقامات حریم خصوصی کانادا فیس بوک را تحت فشار قرار داده‌اند تا با بهبود سیاست‌های حریم خصوصی‌اش تدابیری مانند امکان حذف دایمی اشتراک‌ها را برای کاربران ساده‌تر کند.

فیس بوک اوایل امسال با تغییر در مفاد استفاده از خدمات این سرویس، موجی از نگرانی را درباره ادعای مالکیت اطلاعات کاربران به وجود آورد اما بعدها روشن ساخت که هیچ ادعایی برای مالکیت اطلاعات کاربران ندارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed