تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: دوشنبه، 26 مردادماه 1388  

 

«همراه اول در رتبه ۲۵ میان ۷۶۰ اپراتور قرار دارد»

 
 

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: همراه اول در بین 760 اپراتور دنیا، در رتبه بیست و پنجم از نظر تعداد مشترکان قرار دارد. 

 
 

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: همراه اول در بین 760 اپراتور دنیا، در رتبه بیست و پنجم از نظر تعداد مشترکان قرار دارد.

به گزارش موبنا، حمیدرضا نیکوفر در همایش تلفن همراه چالش ها و چشم انداز ها، با بیان اینکه شرکت مخابرات تا سال 1382 در زمینه خدمات تلفن همراه با انحصار مواجه بود، گفت: از سال 82 تصمیم به آزاد سازی مخابرات و تفکیک ساختاری این بازار گرفته شد.

وی گفت: پس از ارائه لایسنس شکل گیری شرکت جدیدی به نام شرکت ارتباطات سیار که تا پیش از آن در مخابرات وجود نداشت، در دستور کار قرار گرفت.

نیکوفر از سال 82 تا سال 87 را دوره پیدایش رقابت در بازار تلفن همراه ارزیابی کرد و تصریح کرد: با ورود شرکت مخابرات به مقوله خصوصی سازی و اعطای پروانه وایمکس و اپراتور سوم تلفن همراه، فضای جدید رقابتی در بازار از سال 87 ایجاد شد.

عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار خاطر نشان کرد: هر چه زودتر وضعیت اپراتور سوم مشخص شود، بازار تلفن همراه کشور دارای چارچوب خاص خود می شود.

وی با اشاره به مراحل زودگذر و تکامل صنعت تلفن همراه گفت: در این مرحله باید رفتار اپراتورها و مشترکان تغییر کند که بدون این تغییر، ضعف تلفن همراه، وارد بازار رقابتی نمی شود.

نیکوفر با اشاره به خدمات ارائه شده همراه اول در سال 85 گفت: در این دوره همراه اول تمامی تلاش خود را انجام داد تا در یک دوره هفت ماهه حدود هشت میلیون سیمکارت دائمی توزیع کند.

وی عرضه سیمکارت اعتباری و واگذاری هشت میلیون سیمکارت اعتباری و تکوین نشانه تجاری را از اقدامات همراه اول در سال 86 برشمرد.

نیکوفر همچنین گسترش شبکه خدمات پس از فروش، ادامه رقابت در حوزه اعتباری، ارائه سرویس اینترنت و پیام چند رسانه ای، توسعه خدمات الکترونیکی و پرداخت اینترنتی را از جمله خدمات ارائه شده همراه اول در سال 87 دانست.

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیارگفت: اقدامات این شرکت در سال گذشته باعث شد تا همراه اول به یکی از بزرگترین اپراتورهای مطرح در خاول میانه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه همراه اول 66 درصد، اپراتور دوم 31 درصد و تالیا 3 درصد از سهم بازار تلفن همراه کشور را در اختیار دارند، گفت: همراه اول از نظر تعداد مشترکان در بین 760 اپراتور دنیا دارای رتبه بیست و پنجم است و از سال 2006 تا 2009 بین 20 اپراتور برتر دنیا قرار گرفته است.

نیکوفر سطح ارزش برای مشترکان را سطح جذابیت سرویس برای مشترکان دانست و گفت: قابلیت ها، پوشش ها و اعتبارات از جمله اجزای تشکیل دهنده این ارزش است.
وی توسعه ظرفیت، ارتقاء نسل شبکه تلفن همراه و عرضه خدمات در بستر IN ، ارائه سرویس آن لاین شارژینگ و توسعه نسل شبکه تلفن همراه را از جمله اقدامات شروع شده در برنامه مدرن سازی بستر های شبکه همراه اول دانست.

نیکوفر با بیان اینکه اقدامات راهبردی همراه اول نوآوری در حوزه خدمات ارزش افزوده است، افزود: سرمایه گذاری در تأمین آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در دانشگاه صنعت شریف، فراخوان از تولید کنندگان محتوا و خدمات ارزش افزوده و برنامه ریزی جهت حمایت از این شرکت ها در نمایشگاه تلکه کام 1388 و تحرک بخشی به کسب و کار از جمله اقدامات همراه اول است.

وی در پایان به اشاره به چشم انداز آینده صحت تلفن همراه گفت: از سال 1391 باید شاهد دوران جدیدی به نام دوره تمایز آفرینی برای ارائه ارزش های جدید باشیم.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed