تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 22 مردادماه 1388  

 

افزایش میزان تمایل کودکان به شبکه‌های اجتماعی

 
 

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد، طی ماه‌های اخیر میزان تمایل کودکان به جست‌وجوهای اینترنتی با موضوع شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته است.  

 
 

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد، طی ماه‌های اخیر میزان تمایل کودکان به جست‌وجوهای اینترنتی با موضوع شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته است.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، شرکت سیمانتک در یک مطالعه جدید نشان داده است که عبارت‌هایی نظیر فیس‌بوک و یوتیوب از جمله موضوعات مورد علاقه کودکان برای جست‌وجوهای اینترنتی محسوب می‌شود. همچنین، میزان دسترسی این افراد به تصاویری که والدین تمایل ندارند فرزندانشان آن‌ها را مشاهده کنند، زیاد شده است.

شرکت سیمانتک این تحقیقات جدید را بر اساس سرویس ویژه خود با نام OnlineFamily.Norton انجام داده است. این سرویس به والدین امکان می‌دهد تا رفتارهای آنلاین فرزندان خود را به صورت مستمر زیر نظر بگیرند و آن‌ها را مدیریت کنند.

این سرویس به صورت مستقیم و لحظه به لحظه والدین را در جریان رفتارهای اینترنتی کودکان قرار می‌دهد و به این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت لزوم، برای برخی واژه‌ها و سایت‌های اینترنتی فیلترهای لازم گذاشته شود.

طبق آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سیمانتک، واژه‌های یوتیوب، گوگل و فیس‌بوک به‌ترتیب سه واژه برتری بودند که بین ماه‌های فوریه تا ژوئیه 2009 توسط کودکان مورد جست‌وجو قرار گرفته‌اند.

در بین 10 واژه برتر مورد نظر کودکان نام‌هایی چون مای‌اسپیس، یاهو، eBay و تصاویر مستهجن به چشم می‌خورد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed