تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دسترسی به اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 17 مردادماه 1388  

 

یکسان بودن تعرفه ADSL بخش خصوصی و دولتی

 
 

مدیر عامل شرکت مخابرات استان‌ تهران ابراز امیدواری کرد تا اواخر مهرماه رسما واگذاری 90 هزار پورت اینترنت پرسرعت از سوی شرکت مخابرات آغاز شود.  

 
 

مدیر عامل شرکت مخابرات استان‌ تهران ابراز امیدواری کرد تا اواخر مهرماه رسما واگذاری 90 هزار پورت اینترنت پرسرعت از سوی شرکت مخابرات آغاز شود.

محمد روح‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که پیش‌بینی می‌کنیم مردم از ADSL - اینترنت پرسرعت - مخابرات استقبال کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری و یا غیرحضوری از مخابرات استان تهران ADSL خریداری کنند.

او با تاکید بر اینکه تعرفه ADSL بخش خصوصی و دولتی برابر است و اواخر سال گذشته برای اولین بار از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین شد، اظهار کرد: تا کنون سه تا چهار هزار پورت پرسرعت از 10 هزار پورتی که در ابتدا خریده بود از سوی شرکت مخابرات استان تهران واگذار شده است.

وی گفت: راه‌اندازی یک میلیون از سه میلیون پورت پرسرعت اینترنت که به صورت دولتی ایجاد می‌شود برعهده شرکت مخابرات استان تهران بوده و تا پایان سال 88 مکلف به نصب و راه‌اندازی آن هستیم که در این راستا قرارداد 80 هزار پورت تا پایان سال 87 نهایی شد و تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی این تعداد پورت تیرماه به دست ما خواهد رسید.

او با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر ورود مخابرات در راه‌اندازی سه میلیون پورت، ورود بخش دولتی به این حوزه را تا ابتدای سال 85 ممنوع اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر 11 شرکت PAP یا ندای فعال حدود 90 هزار پورت در استان تهران راه اندازی کرده‌اند.

وی حضور جدی شرکت‌ مخابرات استان تهران در حوزه پورت‌های پرسرعت را از حدود مردادماه سال جاری عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر امکان ارائه ADSL در همه مناطق استان تهران وجود ندارد.

او با بیان اینکه شرکت‌های PAP در جهت عمل به تعهدات خود تلاش کرده‌اند ادامه داد: در عمده مناطق شهر و استان تهران، شرکت‌های PAP پورت‌های پرسرعت را ارائه می‌دهند و فکر می‌کنم اگر همکاری بهتری بین مخابرات و شرکت‌های PAP وجود داشته باشد و نیز سفارش‌ تجهیزات به نتیجه برسد بتوانیم تا درصد بالای نیازهای استان تهران را پوشش دهیم.

روح‌الهی از ارائه 100 هزار پورت در استان تهران ازسوی شرکت مخابرات استان تهران بین ماه‌های تیر و یا شهریور خبر داد و اظهار کرد: می‌دانیم که تقاضا بیش از این مقدار خواهد بود و برای پاسخ به تقاضا همکاری شرکت‌های PAP نیز ضروری است.

وی تاکید کرد: 100 هزار پورت که راه‌اندازی می‌شود به طور عمده مورد استفاده متقاضیان شهر تهران قرار خواهد گرفت زیرا عمده‌ تقاضا برای ADSL در شهرهای تهران و کرج است اما در حال حاضر به دلیل محدودیت تجهیزات برای افزایش تعداد پورت‌ها، اعلام عمومی برای ارائه نمی‌کنیم اما با وجود اینکه نمی‌توان به طور دقیق حجم بازار را محاسبه کرد اما مطمئنا تقاضا وجود دارد.

او خاطر نشان کرد: بودجه 88 مخابرات تهران مشخص شده است اما متاسفانه بخش خیلی کمی از آن را به راه‌اندازی پورت تخصیص داده‌اند که درخواست اصلاح کرده‌ایم و درصورت تصویب در راه اجرا مشکل بودجه‌ای پیدا نخواهد شد. اما در کل، انجام مناقصه، خرید تجهیزات، نصب و راه‌اندازی حداقل یک پروسه هشت ماهه است.

وی با بیان این که برای 400 هزار پورت دیگر سفارش آماده شده است، افزود: باید از شرکت مخابرات ایران مجوز این طرح گرفته شود زیرا رقم سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ قابل توجه است که مناقصه آن اردیبهشت یا خردادماه انجام می‌شود و اگر مشکلی وجود نداشته باشد حدود مهر یا آبان‌ماه تجهیزات مورد نیاز آن در ایران است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به حدود 24 میلیون تلفن ثابت در کشور، تاکید کرد: این تعداد تلفن ثابت زمینه لازم برای نصب و راه‌اندازی پورت و ارائه سرویس ADSL به مردم را فراهم می‌کند و نشان می‌دهد که ظرفیت‌ لازم برای گسترش آن وجود دارد. این میزان تقاضا ثابت می‌کند شرکت‌های PAP برای ادای تعهدات خود فضا دارند با این همه تا کنون کمتر از 200 هزار پورت راه‌اندازی کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed